Problemen met skipassen in Wilder Kaiser, Oostenrijk

• Peddy

Hey Lex,

volgens mij wordt er nu al gehoor gegeven aan je oproep om dit gebied te mijden. Het is hier lekker rustig op het moment!!! Vrijwel geen wachttijden en prima sneeuw. Hoop alleen wel voor William dat er nog wat valt, want de sneeuw is in een heftig gevecht met de omstandigheden.

Herzlichen Grüssen vom dem Wilder Kaiser - Ellmau

• kootje

Na het nogmaals lezen van het eerste bericht, blijf ik met de volgende vragen zitten. 6 volwassenen die al vele jaren op zo'n manier skiën??? Hoe oud zijn de kinderen dan inmiddels? Op hoeveel kinderen moet je passen met 3 personen? Zitten er na zoveel jaren nog geen kinderen in de skiklas? Of de kinderen naar de ski-opvang? Ik heb toch sterk de indruk dat het gewoon om bezuinigingsmaatregelen gaat. En dat is helaas misgelopen.

• William SX10

Have fun Peddy!

Als ik naar de voorspellingen kijk gaat het niet meer sneeuwen… Dus hopen dat de sneeuw het nog een weekje blijft!

• Henk

Dat hoeft niet natuurlijk want alle kinderen worden niet in 1 jaar geboren, wij hebben bijv. 3 kinderen waar we 6 jaar over gedaan hebben…… dus na 6 jaar is de oudste 6 en de jongste bijv. 3 maanden…….

• Henk

Janneke, even over jouw vergelijk met de sportschool, hier in Almere heb je een sportschool (misschien zijn er meerderen die dit doen) waar je met 1 abonnement met de hele Familie (vanaf 16jaar) mag sporten, niet tegelijkertijd maar afzonderlijk. Dit kost je dan 185,= Euri voor 1 jaar onbeperkt sporten. Mijn vrouw en haar vriendin doen dit bijv. op maandag en woensdag en ik met de man van haar vriendin op dinsdag en donderdag. Kijk, zo kan het dus ook.

• Janneke

Nou, dat bezwaar lijkt me duidelijk en is al meerdere malen omschreven: in de voorwaarden staat dat de skipas persoonlijk is en niet overdraagbaar.

• Janneke

Ik heb ook niet gezegd dat dit niet zou kunnen. Ik heb zelfs voorgesteld dat het heel mooi zou zijn als er een soort partner-skipas ingevoerd zou worden voor dit soort situaties.

Maar zolang dat niet het geval is en de voorwaarden stellen dat de skipas persoonlijk is en niet overdraagbaar, is het nu eenmaal niet anders.

• jojo

Henk, zou je mij de naam van die sportschool willen geven. Vrienden van mij hebben ook een sportschool en daar betaal je meer dan 40,– euro p.p. per maand voor onbeperkt sporten. Kunnen ze eens contact opnemen en vragen hoe ze dat dan doen voor 185,– euro per jaar voor de hele familie., want onze vrienden doen blijkbaar toch iets fout, Ze kunnen nauwelijks het hoofd boven water houden.

• TeeNuz

Waarschijnlijk zaten ze ook met z'n allen in een 4-persoons appartementje. De kids sliepen bij de ouders op de kamers en 1 stelletje (met kids) sliep in de woon/slaapkamer. (die kregen dan ook korting) ;)

• ronaldski

Dat is dan één van de betere. Die sportschool heeft begrepen hoe je met je klanten en hun wensen om moet gaan.