Problemen met skipassen in Wilder Kaiser, Oostenrijk

• Oscar

Ik geloof dat “we” (lees: sommige Nederlanders) weer “een naam hoog te houden hebben”…

Was het overigens niet zo dat die gasten van Oh Oh Tirol daar zaten?

Misschien heeft het daar wel mee te maken…

groeten,

Oscar.

• skiester

dat vind ik een heel reele opmerking. Wat mij betreft: het is vrij duidelijk dat ze niet overdraagbaar zijn, dus als je het probeert en gepakt wordt: niet janken. Maar het is natuurlijk wel handig als er een fotootje opstaat zodat je het zelf ook kunt zien.

• Helga

fotootje zou kunnen, maar als ze er alleen al een naam op zetten, zou het al een stuk schelen. want je moet je altijd kunnen legitimeren, probleem opgelost lijkt me.

• William SX10

Gasten van Oh oh Tirol zaten daar inderdaad in de buurt….

Het is wel zo dat iedere skipas een uniek nummer heeft. Deze code staat er ook gewoon op. (zo kun je ook via www.skiline.cc kijken hoeveel je geskied hebt, gebruikte liften etc.)

Indd zou een foto misschien nog handiger zijn dan zo'n code.

• Janneke

Elke pas heeft een (registratie)nummer, dus zelfs zonder pasfoto is de pas uniek en zodoende persoonsgebonden.

Dat de pas per ongeluk omgewisseld kan worden, zoals eerder beschreven snap ik, maar ja, dat is dus eenvoudig op te lossen door gewoon je eigen pas bij je te houden, zo moeilijk is dat nou toch ook weer niet?!

• peddy

SkiWelt Familienkarte - 1 Karte für 2 Elternteile

IRRSINNIG FAMILIÄR in der SkiWelt Wilder Kaiser - Brixental

Irrsinnig familiär zeigt sich die SkiWelt mit dem neuen 6-Tages Skipass die auf 2 Elternteile übertragbar ist. Kinder bis 5 Jahre fahren in der SkiWelt gratis!

Hauptsaison Nebensaison

vom Sa 24.12.11 bis Fr 16.03.12 bis Fr 23.12.11 & ab Sa 17.03 bis 09.04.12

6- Tageskarte € 298,00 € 238,00

Diese Karte ist auf beide Elternteile übertragbar! Bei Kauf müssen beide Elternteile samt Kind(er) für ein Foto an der Kassa erscheinen!

Bitte beachten Sie zudem unsere irrsinnig preiswerten Familien Saisonkarten und die Ganzjahreskarte. Beispielsweise: Die „halbe“ Familiensaisonkarte: Kauft 1 Erwachsener (Mutter oder Vater) und das älteste Kind (oder Jugendlicher) je eine Saisonkarte, so erhalten alle weiteren Kinder die Saisonkarte kostenlos.

• Snowy

Kijk kijk: ze lezen in Oostenrijk ook de prikpagina! :D

Ik vermoed wel dat dit draadje nog wat langer gaat worden nu vanwege de prijs van de skipas…

• Janneke

Ach, voor sommigen is het natuurlijk nooit goed.

Normaal kost een skipas ongeveer 200 euro voor een week. Dus 2 personen zou dan 400 euro zijn.

Je kunt natuurlijk niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, dus verwachten dat je voor diezelfde 200 euro nu met 2 personen van die skipas gebruik kunt maken, is een beetje te veel gevraagd.

En nu kost het dus ongeveer 298 euro (hoogseizoen) / 238 euro (laagseizoen) voor een familiepas voor 2 ouders?

Nou, dat zit er dan mooit tussenin. Geen slechte deal, vind ik. Het is goedkoper dan 2 losse skipassen. Ik vind het een goed plan. Hopelijk - voor alle wintersportende ouders met kinderen - volgen er meer skigebieden met zo'n soort familiepas waar 2 ouders van gebruik kunnen maken.

• Hans

Ha Henk,

als ik dat zo bekijk, dan heb je door-de-weeks niet echt last van aanwezigheid van je vrouw…

Henk Schreef:

——————————————————-

> Janneke, even over jouw vergelijk met de

> sportschool, hier in Almere heb je een sportschool

> (misschien zijn er meerderen die dit doen) waar je

> met 1 abonnement met de hele Familie (vanaf

> 16jaar) mag sporten, niet tegelijkertijd maar

> afzonderlijk. Dit kost je dan 185,= Euri voor 1

> jaar onbeperkt sporten. Mijn vrouw en haar

> vriendin doen dit bijv. op maandag en woensdag en

> ik met de man van haar vriendin op dinsdag en

> donderdag. Kijk, zo kan het dus ook.