Problemen met skipassen in Wilder Kaiser, Oostenrijk

• JW

Zeker. Maar daar staat tegenover dat je er al maanden van tevoren geweldig mee kunt oefenen op al die Nederlandse indoor-banen.

• Henk

Misschien leuk id om een Sticky te maken met als onderwerp “Wintersport voor vrekken - tips en Trucs” :D

• gerard1808@hotmail.com

Ha ha ja ik ben ook slecht, wij doen altijd een beetje afwasmiddel achter het autobaan vignet, dan gaat hij er zo weer af, en omdat we over een 4 weken een nieuwe auto hebben en de 18e een nieuw vignet moeten kopen voor suisse doen we het zo, kunnen we hem in jan. ook weer gebruiken haha ja zo komt splinter door de winter.

• Johan

De Carglass heeft vorig jaar mijn vignet van CH van mijn oude ruit afgehaald met een scheermesje o.i.d. en toen weer op mijn nieuwe ruit geplakt. Gaat perfect. Het is minder goed gelukt met de milieusticker van D.

• JW

Zo'n topic is vorig jaar geweest. Met heel veel bruikbare tips.

Je ziet veel prikkers deze winter twee keer gaan. Nu mag je raden hoe dat komt :D

• Snowboarder

Mij is ongeveer hetzelfde overkomen.

Ik ging met mijn kind door het poortje en werd ‘opgepakt’.

Ze lieten foto's zien van de laatste dagen waarop ook mijn vrouw stond.

Ik vraag me af hoe ze erachter komen.

Werden jullie ook ‘opgepakt’ toen jullie met een kind door het poortje gingen?

• kootje

Ahh, misschien volgen er nog meer. Op naar de 100.

• ladydancer

Lastig wordt het natuurlijk wel als (bij extreme drukte) jouw pas per ongeluk afgaat op degene voor je. Er wordt dan een foto gemaakt van diegene, terwijl jij erachter staat. Zelf kun je er niet meer door en de liftbediende laat je over het poortje klimmen. Dit is mij afgelopen vakantie een keer of twee gebeurd. Mochten ze dan in het fotoarchief gaan speuren, dan zien ze dus een vreemde op mijn pas. Ben benieuwd hoe de discussie dan gaat verlopen…?!

Verder ben ik het eens met topic starter: vooral het Skiwelt boycotten, niet meer heengaan!!!!! (= meer piste voor mij hihi)

• Henk

Ik heb wel gehad dat ik per ongeluk de pas van 1 van mijn kinderen in mijn zak had gestoken, even niet goed opgelet, mijn dochter had mijn pas. Kwam er pas 's avonds achter, is de hele dag goed gegaan maar had dus anders kunnen aflopen….. Sindsdien opletten, E voor de volwassenen en K voor de kinderen… domdom…. (op naar de 100)

• kootje

Hetzelfde wat mij overkwam in Arc, kleindochter opgetild en zelf ook gelijk door het poortje. Alleen als ze mijn foto natrekken, konden ze wel zien dat ik een seizoenspas heb.