Zeker. Maar daar staat tegenover dat je er al maanden van tevoren geweldig mee kunt oefenen op al die Nederlandse indoor-banen.
Ha ha ja ik ben ook slecht, wij doen altijd een beetje afwasmiddel achter het autobaan vignet, dan gaat hij er zo weer af, en omdat we over een 4 weken een nieuwe auto hebben en de 18e een nieuw vignet moeten kopen voor suisse doen we het zo, kunnen we hem in jan. ook weer gebruiken haha ja zo komt splinter door de winter.
Lastig wordt het natuurlijk wel als (bij extreme drukte) jouw pas per ongeluk afgaat op degene voor je. Er wordt dan een foto gemaakt van diegene, terwijl jij erachter staat. Zelf kun je er niet meer door en de liftbediende laat je over het poortje klimmen. Dit is mij afgelopen vakantie een keer of twee gebeurd. Mochten ze dan in het fotoarchief gaan speuren, dan zien ze dus een vreemde op mijn pas. Ben benieuwd hoe de discussie dan gaat verlopen…?!
Verder ben ik het eens met topic starter: vooral het Skiwelt boycotten, niet meer heengaan!!!!! (= meer piste voor mij hihi)
Ik heb wel gehad dat ik per ongeluk de pas van 1 van mijn kinderen in mijn zak had gestoken, even niet goed opgelet, mijn dochter had mijn pas. Kwam er pas 's avonds achter, is de hele dag goed gegaan maar had dus anders kunnen aflopen….. Sindsdien opletten, E voor de volwassenen en K voor de kinderen… domdom…. (op naar de 100)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?