Valt mee, ik ga meestal meteen vauit mijn werk en mijn vrouw gaat ‘s ochtends, geen idee hoe druk het bijv. ’s avonds is.
Zo'n OV-card achtig systeem lijkt me nogal moeilijk.Een skiër gaat immers niet elke keer naar dezelfde bestemming.
ALLE liften zouden op zo'n systeem moeten zijn aangesloten, en er de benodigde apparatuur voor moeten hebben. In Les Arcs prima te organiseren. In heel Frankrijk al een stuk moeilijker. Laat staan in de hele Alpen, waar ze vaak totaal verschillende systemen van kostendoorrekening hebben.
Of vingerafdruk, netzoals tegenwoordig bij sommige Disney parken in Orlando, is niet fraude gevoelig en werkt prima! Koppel de vinger afdruk aan een pas, je moet daar zowel een pas hebben alswel je vinger afdruk gebruiken, dit is na 1 keer dus gekoppelt, heb je de verkeerde pas bij de verkeerde vingerafdruk krijg je rood licht en mag je niet door. Hier willen ze dus ook niet dat een bijv. twee weekse toegang wordt door gegeven/verkocht aan iemand anders na al gebruikt te zijn.
Henk Schreef:
——————————————————-
> Of vingerafdruk, netzoals tegenwoordig bij sommige
> Disney parken in Orlando, is niet fraude gevoelig
> en werkt prima! Koppel de vinger afdruk aan een
> pas, je moet daar zowel een pas hebben alswel je
> vinger afdruk gebruiken, dit is na 1 keer dus
> gekoppelt, heb je de verkeerde pas bij de
> verkeerde vingerafdruk krijg je rood licht en mag
> je niet door. Hier willen ze dus ook niet dat een
> bijv. twee weekse toegang wordt door
> gegeven/verkocht aan iemand anders na al gebruikt
> te zijn.
Dat is voor het zomerse Florida inderdaad een goede optie. Maar of het voor dewintersport klantvriendelijk is ?
Bij elke lift je skihandschoen uittrekken, iso-handschoentje uitrekken vingerafdruk op de scan en dan iso-handschoentje aan, skihandschoen aan, klittenband van je mouw openen, handschoen in je mouw klittenband weer sluiten en dan nog zorgen dat je op tijd in het stoeltje zit…………
Henk, onze vrienden bezitten een sportschool, zijn de eigenaren. En ze kunnen het niet goedkoper aanbieden dan gaan ze failliet. Als jij en je vrouw onbeperkt kunnen sporten voor 7,50 per maand dan moeten ze wel heel erg veel leden hebben om nog een beetje winst te kunnen maken of ze hebben subsidie, anders is het onmogelijk. Volgens mij is jullie 7,50 alleen al nodig om het douchen (8 x p.p. per maand) van betalen -D Zelfs de hele grote ketens kunnen het niet voor die prijs aanbieden, daar betaal je voor het goedkoopste abonnement meer als het dubbele.
Sorry, zo had ik het niet begrepen. Het is wel een basic sportschool, alle apperaten staan er en zijn prima inorde, douchen doe ik er niet en ik weet eigenlijk niet of het er wel kan (ik ga er in sportkleding en handdoekje heen en douche me thuis), ben nog niet zolang lid, mijn vrouw was lid geworden en wist toen niet eens dat het kon, de hele familie op 1 pas, toen we dat hoorden dacht ik van ik ga voor de ski vakantie even zorgen dat de spiertjes een beetje in vorm zijn maar het bevalt goed en voor dat geld probeer ik dus twee keer in de week te blijven sporten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?