Het heeft even geduurd: verslag Dolomieten

• gipsy

Juist ! Gezellige hut ….. dat was onze laatste stop voor een calimero vooraleer naar het hotel terug te keren. Dat liftje hebben we niet vaak genomen, stond te veel volk.

• Oscar

atomic schreef:

> In Italie : Selva en Alta Badia

> in Frankrijk : Val d'Isere en Tignes

> in Canada : Lake Louise en Panorama

Volgende keer de Lauberhorn in Wengen…???…:)

groeten,

Oscar (die deze in 2007 gedaan heeft, net als de Inferno op Mürren, wel vereenvoudigde versie).

• Thijs

Hoi Marlene,

Het is ook dit jaar weer een mooi verslag geworden. Als het lees

dan krijg ik zin om nog een weekje terug te gaan. Helaas zit dit er niet in.

Volgend jaar dan maar dunnetjes overdoen.

groet, Thijs.

• atomic

Oscar schreef:

>

> Volgende keer de Lauberhorn in Wengen…???…:)

>

>

Dat is natuurlijk wel de klassieker ! Lijkt me inderdaad mooi om te doen.

Net zoals de ‘Hahnenkamm’ van Kitzbuehl.

De wedstrijd in Kitzbuehl heb ik al jaren niet meer gezien, omdat deze steeds plaatsvind tijdens mijn eigen vakantie.

• Dray

Een lekker leesbaar verslag Marlene. Ik ga zelf over ruim twee weken naar La Plagne en zal er bij gelegenheid nog wel wat foto's en een verslagje er aan wagen denk ik.

Ik las overigens dat je uit de Hoekse Waard komt en dus zijn we streekgenoten (ben zelf Nieuw-Beijerlander).

André.

• Marlene

Ik zal het jou nog eens gekker vertellen André: ik ben een geboren en getogen Nieuw-Beijerlander. Sinds 7 jaar woon ik nu in Oud-Beijerland.

• Dray

Lol.. It's a small world.

• Sandra

hallo,

wat een mooi verslag.

wij willen volgend jaar naar Selva,lijkt me geweldig.

maar ik heb fotos en filmpjes gezien van van die oorlogsroute.(grande guerra)

kun je daar vanuit wolkenstein komen met de liften?

gr Sandra

• claudia

Marlene,

Ik val in herhaling, maar je verlag is idd heel geweldig. Ik krijg weer enorme heimwee. Ik snap niet, nu ik dit allemaal weer lees, dat ik eraan denk om volgend jaar naar Oostenrijk te gaan.

De Dolomieten blijven geweldig(tu)