Mooi uitgebreid verslag.Toppie!!
Mooie foto's ook
Mijn complimenten hoor Marlene ! Een leuk verslag om te lezen en ook prachtige foto's. Heel herkenbaar alle plekken en pistes waar je bent geweest.
(In gedachten ben ik met jullie mee geskied)
Alleen de afdaling van Lagazuoi hebben wij in januari door het winterse weer moeten overslaan. Maar nu weet ik ook hoe het er daar uit ziet.
Wij hebbenin januari ook de zwarte afdaling Sasslong gedaan, maar ik kan me de gefotografeerde plek niet voor me halen. Vanaf waar is die foto genomen ? Is dat bij het eindstation van de Ciampinoi lift ?
Als fervent Frankrijkganger zou ik Frankrijk niet willen inruilen voor de Dolomieten. In Trois Vallees ivinden wij het skieen net iets uitdagender. Maar als extra vakantie zou ik zo weer voor de Dolomieten kiezen. Het is daar zo mooi en je kan er mooie lange tochten maken.
En als er iemand twijfelt tussen een gezellig dorpje in Oostenrijk of de Dolomieten dan zou ik zeker voor de Dolomieten kiezen. Zeker als de sneeuw-omstandigheden net zo zijn als deze winter. Ik ga meteen mijn eigen foto's nog eens bekijken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?