Het heeft even geduurd: verslag Dolomieten

• simoontjuh

Mooi uitgebreid verslag.Toppie!!

Mooie foto's ook

• claudia

Geweldig verslag Marlene,

Krijg ontzettend veel heimwee. Met de kerst gaan we weer:-)

• Richard I

Zoals ik al zei: ieder zijn smaak.

Het is niet dat het me er niet gesmaakt heeft, Ik heb gewoon op zoveel plaatsen in de Dolomieten beter gegeten. Daardoor viel La Bula me tegen.

Misschien had ik er geen pizza moeten bestellen.

• Richard I

Moet nog even energie verzamelen voor een verslag. Bovendien heb ik dit jaar door het slechte weer weinig foto's gemaakt. Zelfs niet van het eten ;-)

Misschien dit jaar een verslag waarom mensen niet naar de Dolomieten moeten gaan ;-)

• Marlene

Ha ha, had je zelfs slecht zicht boven je bord?

Moet je niet zo vroeg aan de wijn gaan joh, ik weet zeker dat het zicht dan beter is.

• Arjan

Nee maar, er plaatst weer eens iemand een echt reisverslag met foto's op dit forum, dat mag wel in de krant ! Goed gedaan Marlene !

• Richard I

Ehh.. ben je toevallig ook brildragend? En ben je wel eens vanuit de kou een warme, drukke hut binnengestapt? Dan weet je wat er gebeurt.

Dit was een heel erg wazige skivakantie ;-)

• Oja

Het bericht begint in ieder geval met een heerlijke foto. :P Ik heb de foto als achtergrond ingesteld. :D

Haha, en die eerste off-piste ervaring, ik las eerst de tekst en ik wist niet wat me te wachten stond. Toen zag ik een flauw aflopende heuvel met een beetje verse sneeuw erop xD.

• Marlene

Zeg, wil jij wel eens niet zo denegrerend doen over mijn off-piste avontuur…

• atomic

Mijn complimenten hoor Marlene ! Een leuk verslag om te lezen en ook prachtige foto's. Heel herkenbaar alle plekken en pistes waar je bent geweest.

(In gedachten ben ik met jullie mee geskied)

Alleen de afdaling van Lagazuoi hebben wij in januari door het winterse weer moeten overslaan. Maar nu weet ik ook hoe het er daar uit ziet.

Wij hebbenin januari ook de zwarte afdaling Sasslong gedaan, maar ik kan me de gefotografeerde plek niet voor me halen. Vanaf waar is die foto genomen ? Is dat bij het eindstation van de Ciampinoi lift ?

Als fervent Frankrijkganger zou ik Frankrijk niet willen inruilen voor de Dolomieten. In Trois Vallees ivinden wij het skieen net iets uitdagender. Maar als extra vakantie zou ik zo weer voor de Dolomieten kiezen. Het is daar zo mooi en je kan er mooie lange tochten maken.

En als er iemand twijfelt tussen een gezellig dorpje in Oostenrijk of de Dolomieten dan zou ik zeker voor de Dolomieten kiezen. Zeker als de sneeuw-omstandigheden net zo zijn als deze winter. Ik ga meteen mijn eigen foto's nog eens bekijken.