Prima Marion, een beetje olie op het vuur
Ach ja, we zaten in Selva, dus uit alle berichten moest dat toch niet echt heel slecht zijn…….
Het skieen zal je me niet over horen, erg mooie omgeving, maar omdat ik dus een verwende skieer ben, wil ik goede doorstroom verbindingen, geen straten oversteken met skies uit en aan, of 15 meter omhoog klunen om bij de volgende lift te komen en bij de Sella ronda liften vond ik het echt te druk(Januari)
Als onze dochter eenmaal geen les meer volgt, gaan we vast nog es terug, maar de combi lessen en snel weg uit het dorp en snel terug, was niet optimaal , vooral door de 2 slepers vanuit het dorp.
Er zijn nu eenmaal veel vooroordelen die aan Frankrijk hangen, maar ik heb nog nooit zo lekker gegeten op de piste als in Frankrijk, geen huis, tuin en keuken voer, maar locale specialiteiten, heerlijk…
Zou het wel leuk vinden, als ze in Oostenrijk ook es wat moderner worden qua acco's, vind de luxe in Frankrijk erg prettig, ruime acco's(die bestaan) en geen eiken donkere meubels.
Nou en of. Ik ben meerdere malen in Frankrijk, Zwitserland en Oostenrijk op wintersport geweest. Gewoon goed je huiswerk doen! En als je twijfelt of de acco wel of niet aan de piste ligt, even Google Maps gebruiken… zo simpel. En of een skigebied al of niet aaneengesloten is, kun je ook op internet terugvinden. Wat ook wel eens wil helpen: de reisorganisatie of de acco even bellen… echt waar, naast internet en email, is ouderwets een telefoontje plegen soms nog de beste actie. ;-)
Sorry, maar jouw huiswerk krijgt van mij een 6-.
Wat mij dit jaar in Oostenrijk bijzonder opviel was de properheid… een enorm pluspunt. Overal bij de pisterestaurants en in de apres-ski bars schone toilets. Dat heb ik in andere landen wel anders ervaren. Daar moet je altijd ingewikkelde toeren uithalen in de hoop niets aan te raken of dat je skibroek in die vieze drap op de grond valt… bah. Echt, dat is in Oostenrijk wel anders. Altijd schoon, en altijd wc-papier aanwezig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?