nooit meer oostenrijk

• Jeroen

ik denk toch dat je dan je huiswerk niet voldoende gemaakt hebt. Ik ga al jaren naar Oostenrijk (met een enkele uitschieter naar een ander land) en heb nog nooit in een skibus gezeten. Ik kies m'n accommodaties altijd pal tegen de piste.

En verbonden gebieden.. tsja, er zijn echt zát gebieden die met voldoende kilometers aan elkaar verbonden zijn.

Maar, verders sluit ik me aan bij Jan.

• K.K.

Lijkt me een goed plan Abel.

Ik zou als ik jou was lekker naar Siberie gaan.

K.K.

• Marion

Raar toch altijd weer,die discussie Frankrijk/Oostenrijk.

Je kiest toch wat voor jou belangrijk is, ik heb ook in st Anton gezeten en had hetzelfde, er zou een directe afdaling naar het appartement zijn, dus met andere woorden, ideaal, maar mooi dat het er niet was, dan baal ik ook dat je met de bus moet als dat niet je insteek is……

Wij gaan nu naar Koniigsleiten, dus bussen komt in ons verhaal niet voor, zo zijn er zat andere plaatsen die goed te deoen zijn voor de verwende skieers onder ons……

• Miski

Had je een gids moeten boeken dan had je vanaf st anton kunnen skien naar Lech en dan had je alleen nog maar terug met de bus hoeven gaan. Zie dit als luxe problemen.

• edwin

Het lijkt erop of Abel ons gewoon zit te stangen..

Wat hem nog goed lukt ook zo te zien :)

PS. In de Ischgl stapte ik vanuit mijn appartement (met warme voeten!) op de roltrap naar de verwarmde gondel en in 10 minuten stond ik totaal verwarmd bovenaan de piste… misschien iets voor jou Abel?

Groet, Edwin

http://www.snowrepublic.com

• Marion

Dat is nu juist prima,beetje wakker geschud worden, krijg je de leukste reactie's…

Ik ben ook zo'n verwende skieer, dus als je je adres vrij wilt geven, lijkt me n ideaal stekkie.

• edwin

@Marion: niet doorvertellen hoor, dit blijft een geheimpje tussen ons beide: appartement Chamins, Ischgl..

Groet, Edwin

http://www.snowrepublic.com

• Marion

Genoteerd bij de favorieten, bedankt.

• Claudia

En ik ga lekker naar Italie:-) :-) :-)

• Marion

Claudia schreef:

>

> En ik ga lekker naar Italie:-) :-) :-)

Veel plezier, zijn we vorig jaar geweest,voor de verwende skieers onder ons niet je van het……