Budget houdt in dat ik niet het geld heb om een chalet aan de piste te huren. Ik moet het “maar” doen met de wat goedkopere achteraf gelegen pensionnetjes.
Dus een bewuste keuze voor mij.
Joep schreef:
>
> Altijd weer knap dat iemand op basis van één ervaring alle
> gebieden van een heel land kan afserveren.
Abel is in ieder geval wel in Oostenrijk geweest.
Ik herinner me een geval waarbij een heel land werd afgeserveerd op basis van nul ervaringen: Turkije.
Veel prikkers hier (mea culpa) raakten niet uitgebashed over Turkije, zonder er te zijn geweest.
groeten,
Oscar.
Wij hebben het geld er misschien wel voor, maar toch kiezen we voor een acco die wat verder weg is gelegen. Ik vind het nl. jammer van m'n geld, nu kan ik het nog aan iets anders uitgeven, en ik vind het eigenlijk helemaal niet erg om met de auto 's ochtend naar de liften te rijden. De bus hebben we nog nooit genomen, dus daar kan ik niets over zeggen.
Ach,
zo'n zinloze discussie!! Iedereen moet lekker doen wat íe wil. Rood is niet mooier dan geel, kwestie van smaak toch……
Gelukkig gaan we niet allemaal naar dezelfde plekken, zou het te druk worden.
Ikzelf ga dit jaar naar Ortisei en Nauders, waarom? Omdat ik dat leuk vind.
Een busje meer of minder maakt mij niet uit. Ik ga voor sfeer en beleving. Dus…iedereen veel plezier en geen appels meer met peren vergelijken…….
Over zo'n 2,1 miljoen seconden zit ik in een acco die niet naast de piste ligt. Ik heb daar geen problemen mee, want de bus stopt voor de deur en brengt mij in een paar minuten naar de lift.
Ik heb het tot dusver nog wel getroffen met de acco.
Zermatt, Hotel Ambassador: op loopafstand van de Gornergratbahn
Grindelwald, Hotel Wolter: schuin tegenover het station
Zermatt, Hotel Primavera: op loopafstand van de Sunnegga metro
Klosters, Silvretta Parkhotel: op loopafstand van het station en de Gotschna-gondel
groeten,
Oscar.
Wij vertrekken volgende week naar Italie naar een hotel dat volgens de omschrijving 100 meter van de bushalte ligt en volgens de ervaringsdeskundigen van dit forum ongeveer 200 meter lichtjes heuvel op van een klein liftje.
Dat wordt dus per dag minstens 200 meter of 400 meter op mijn ski-schoenen lopen. Ik heb met deze schoenen inmiddel 5 ski-weken achter de rug en
en ik denk dat ik bij elkaar nog geen 500 meter heb hoeven lopen.
Ik denk dat ik mijn ski-schoenen thuis maar ga inlopen.
Waar zijn we aan begonnen…..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?