nooit meer oostenrijk

• Abel

Geef mij maar Frankrijk meteen vanaf je chalet de piste op lekker grote aan een gebieden ,dus geen gesjouw met skien en stokken ,niet op je skischoenen lopen naar de bushalte en wachttijden

• Marion

Geef je gelijk hoor, het is er super, lekker eten , mooie chalets…….

Alleen gaan wij de laatste tijd als gezin, 3 personen, en dan is een chalet wel erg prijzig en de appartementen wat krap, maar de tijd dat Frankrijk weer in ziocht komt, duurt niet lang meer.

De reden dat we nu nog Oostenrijk kiezen, heeft te maken met skiles, in Frankrijk is het vaak of in de ochtend of in de middag en dan een overblijf van 2 uur als je de hele dag wilt lessen, met het risico op weer een andere juf en kindjes, omdat het merendeel een dagdeel les skiet.

Dat is in Oostenrijk weer meer de gewoonte, hele dag les en overblijf met je eigen klas.

Maar na net 3 dagen Willingen gedaan te hebben met onze kamikaze dochter, weet ik zeker, dat 6 ochtendjes ook wel goed te doen is……..

• edwin

Het was vast geen duur gebied waar je zat Abel?!

• jacob

pffffff…..cliché, cliché

Bijgaand een aantal Oostenrijkse dorpen waar je dit ook allemaal hebt:

Lech, Zurs, Stuben, St.Christoph, Ischgl, Obergurgl, Hochgurgl, Obertauern, St.Anton, Filzmoos, Zauchensee, Konigsleiten,

En daarbij: Ruime, verzorgde appartementen en hotels, vriendelijke mensen met meestal een familiebedrijf, mooie dorpen met -indien gewenst- gezellige apres-ski, broodjesservice, etc.etc.etc.

En de genoemde dorpen zijn allemaal sneeuwzeker en ongeveer 1,5-2,5 uur dichterbij (per auto) dan veel Franse oorden

• Janneke

Een beetje kort door de bocht… Alsof je overal in Frankrijk direct aan de piste zit, en alsof je overal in Oostenrijk op je skischoenen naar de bushalte moet sjouwen met je ski's en stokken en daar lange wachttijden hebt.

Misschien heb je niet de juiste bestemming en juiste acco uitgekozen?

• Jan

Jongens en meisjes,

Ga allemaal naar Frankrijk om te skien, dan wordt het lekker rustig in het gezellige Oostenrijk.

Groeten Jan

• Janneke

:D

• Abel

Wat dacht je St Antonals je naar lech wou moes je weer de auto pakken , want door verbinden kennnen ze daar niet ,wat een ongemak voor zo'n bekend skigebied

• Ski Ilse

Iedereen moet gaan naar wat hij/zij het leukste vind. Of het nu Oostenrijk of Frankrijk of een ander land is.

Mij maakt het niet uit, IK ga persoonlijk liever naar Oostenrijk.

• Abel

Elke keer met de bus mee weer op je skischoenen lopen en met je skien lopen te sjouwen en als je zelf met de wagen gaat moet je vroeg bij de parkeerplaats zijn ,want anders moet je weer ver lopen en je gaat met je voeten in keikoude skischoen in.Dit kan ik vakantie noemen