Voor aap zonder helm ?

• kootje

Die zon krijgen wij volgende week :D

• n

Yvonne, ik was ook een felle tegenstander maar ik kan je verzekeren dat het uitermate confortabel is. Licht, warm beweegt goed mee met je hoofd en dat is met een capuchon wel anders. Voorwaarde is wel dat hij goed past.

Kortom ik heb er geen spijt van.

Nina

• Marinus

(tu) Morgen op pad :D

• Joep

Inderdaad!!!!

The sun is ours!

• Marinus

>:D< :D >:D<

Heb ik wel eens beroerder meegemaakt….

• kootje

Zaterdag meer zon tot dinsdag in de loop van dinsdag vanuit het zuiden mogelijk meer bewolking en een klein beetje sneeuw. Morgen 5-15cm verse sneeuw. Volgens Roel dan. Zo mag ik het graag lezen.

• Yvonne

@ Nina: ik ga ook rondkijken.Ik heb eveneens een nieuwe skibril nodig (gebruik ik alleen bij sneeuwval en mist) dus het lijkt me handig om de aanschaf van skibril & helm te combineren. Tips voor goed materiaal zijn natuurlijk welkom ;).

Van de groep van 24 Snowfriends waar ik mee was, waren er overigens slechts 5 (waaronder ikzelf) die zonder helm skieden, dus reken het percentage mét helm maar uit.

@ Kootje & anderen: het goede weer is jullie gegund B). Ik hoop voor jullie dat het ook koud genoeg wordt zodat de sneeuw goed blijft. Vorige week was echt fantastisch, en in de bossen bij Les Coches, Montalbert en Vallandry had ik echt het idee dat ik in een sprookjes winterwonderland aan het skien was. Ook al was er veel sneeuw, bleef het zicht toch gelukkig redelijk goed. Slechts een enkele keer mist gehad.

En wat is Paradiski toch een fantastisch skigebied!

• n

Ziet er goed uit voor de komende dagen.Voor iedereen die gaat, goede reis en heel veel plezier.

Ik mag 9 maart pas weer.;)

Nina

• Janneke

Ach, weet je, qua warmte maakt een muts of helm niet zo veel uit. Maar als het sneeuwt, krijg je een natte muts, een helm blijft lekker droog. En je hebt altijd je skibril bij de hand. En daarnaast is een helm ook nog eens super handig, bijv. tijdens de lunch op de piste of tijdens de après-ski: je stopt je wanten, buff, etc. erin, en klikt je helm vast aan een willekeurige spijl (van de bar, tafel, stoel, kapstok, etc.).

• Marinus

Heb even opgelet vandaag in serfaus, maar >95% had vandaag een helm op.