Overigens denk ik dat het percentage helmdragers in maart nog een stukje lager zal zijn
JW Schreef:
——————————————————-
> Overigens denk ik dat het percentage helmdragers in maart nog een stukje lager zal zijn
Ik vond de genoemde percentages al zo hoog! Dat komt dus blijkbaar doordat ik meestal in maart ga…
Vorig jaar zag ik hooguit 1 op de 10 skiërs met helm. In onze groep is het percentage wel wat hoger, maar de helft halen we ook niet.
Ga er weer op letten!
Nou, ik ben van m´n geloof gevallen…….ik heb ook een helm!
Of eigenlijk, de helm vond mij!
Even het plaatje: paar dagen in Oberstdorf met m'n zoon. Dagje skieen, even het dorp in, leuke skiwinkel, leuke helm ( en dan bedoel in echt een leuke, die nog aardig staat ook, voorzover mogelijk, en als gegoten zit). Voordat ik het wist stond ik met m'n pinpas bij de kassa te bazelen met de juffrouw over hoelang ik al zonder ski maar hoe veilig dit nu is. En was ik 80 eurries lichter. Maar eerlijk is eerlijk, hij staat niet al te raar en is wonder o wonder nog comfortabel ook.
Om me heen kijkend zag ik toch zeker 98 % met helm.
Nina
O ja nog even over die oude dame van die briefkaart… klein wijffie, ik schat dik in de 70 in een groot huis. Prima app. vriendelijke dame. Konden zondag na het skieen nog even lekker douchen voor vertrek.
Ik ski ook (nog steeds) zonder helm. Weet het, niet verstandig, maar ik heb een hekel aan hoofddeksels. Afgelopen week vond ik die capuchon al een ramp, al was die wel nodig met al die sneeuwval.
Toch hik ik er ieder jaar weer tegen aan en denk dan ‘'volgend jaar toch maar een helm’'. Maar dat denk ik dus al 3 jaar….
Het is mij vorige week in La Plagne/Paradiski wel opgevallen dat steeds meer skiers een helm dragen, toch wel meer dan de helft..
Off topic: fantastische week gehad. Veeeel sneeuw, topcondities. De zon was helaas wat minder aanwezig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?