nooit meer oostenrijk

• Marion

Je wordt al moe bij het idee……

Vandaag 2 keer geschaats, zelfde verhaal, laagje 1, laagje 2, jas, dit keer 2 ,ook bij dochter, lopen naar de ijsbaan, schoenen uit, schaatsen aan, keer 2, maar dan heerlijk glijden op onze ijsbaan in de duinen, zo mooi, wilde paardjes om je heen, zonnetje erbij, dan is het echt winter!

• Janneke

Doe je dat arme dier alsjeblieft wel een helm op? :D

• christophe

de zaak is helemaal niet moeilijk te linken.

je skiet aan de achterkant van de valluga het pazieltal in en maakt een lift richting zuers en eentje in de buurt vd rufikopf.

het probleem is dat vooral zuers - met zijn nobel klienteel - niet staat te springen om de nieuwe attractie van vtm-kijkend vlaanderen, sbs-watching unoxmoerdijkland en andere rtl-weissbier germania's te worden.

anton = sports and entertainment, zuers = noblesse oblige, en lech staat dan voor romantiek en gastronomie. en wie dan meer van alpe d'huez, la plagne of deux alpes houdt, die blijft daar toch weg. geen schande, wel gebrek aan goede smaak!:-)

• JW

Ik beloof je: de eerste keer dat ik een ruiter met een paard op zijn rug over een hindernis zie springen, en dan ook nog zonder een balk af te werpen, zal mijn mening op dit punt drastisch veranderen ! :D

• Marion

Waarom, hij heeft geen vallende ziekte hoor…….

• Helga

Ik ben het wel met je eens JW. een dagje ploeteren vind ik eigenlijk best leuk! en koud en sneeuw horen toch bij de wintersport? en als door sneeuwval eens een een piste niet goed is geprepareerd, dan is het ook wel weer een uitdaging om er goed vanaf te komen!

• Joep

Altijd weer knap dat iemand op basis van één ervaring alle gebieden van een heel land kan afserveren.

• Oneill17

Het heeft lang geduurd voordat dit jaar de Oostenrijk-Frankrijk (en Italie en Zwitserland) discussie komt… maar, reacties volop! :-)

Groet,

JW

• JW

Ik zeg dat niet “zo maar”.

Sinds 1980 heb ik dik een half jaar op skies gestaan. Alle prachtige perfecte skidagen bij ideale omstandigheden waren mooi, maar eigenlijk ook al vrij snel weer vergeten. Alles wat echt uitspringt boven het “normale” blijft je bij.

(Achteraf) riskante avonturen, echt barre weersomstandigheden, uitputtende en slopende dagtochten buiten de pistes, totaal verijsde hellingen, rare belevenissen in mist en sneeuw, enz enz waren, juist dát zijn de dagen waar je jaren lang nog over napraat en van nageniet.

• Marion

Heb zeker ook een aantal barre dingen meegemaakt, alleen kan ik daar nog wel over denken/vertellen,maar genieten absoluut niet…….

Ik geniet nog na van de maartse terrasjes, half bloot lijf en knetteren maar die zon.

Heb een man die houd van ontberingen, dus gaan we om en om of Januari of Maart.