Hallo skiester, ik sla die adviezen zeker niet in de wind. Alleen kan ik er op het moment weinig mee omdat ik het dit seizoen (en misschien de volgende 2 ook nog wel) moet doen met een van deze ski's. Wie weet win ik de loterij, dan ga ik de adviezen zeker meenemen.

Ik ben misschien wat dat betreft een te luie skier, zeker in vergelijking met de verhalen die ik hier wel eens lees. Ik wil relaxt een piste af, niet te hard, niet te steil, geen poeder. Qua lengte probeerde ik een middenweg te vinden tussen draaigemak en stabiliteit en met mijn gewicht en bovenstaande wensen wordt ik in diverse winkels al snel naar een damesski gedirigeerd. Niet lullig bedoeld, maar ik vraag me dan af voor wie die dames ski's anders gemaakt worden? Kun je daar dan alleen je allereerste skiweken op uit de voeten? En waarom komt zo'n Head ski dan goed uit diverse ski-tests, is dat allemaal reclame geleuter?

Misschien ben ik ooit in de gelegenheid wat anders te testen en geeft ik jullie daarna allemaal gelijk. Vooralsnog hou ik 't voorlopig even bij een damesski.

Fijne vakantie nog!