Dilemma: Wat kies jij?

• Helga

Yeps! alleen vind ik dat zelfs voor jouw lengte aan de korte kant hoor.

een volgende keer zou je eens 1.75 m ofzo moeten proberen (of een dagje huren misschien?) Ik denk als je dat eenmaal hebt geprobeerd, je niet anders meer wilt!

En als de ski's volgens Bas bijna gelijkwaardig zijn, inderdaad die iets langere houden. en de volgende keer, iets stijvere ski's kopen. (niet gelijk die mega racebakken ofzo, maar iets er tussen in)

• Helga

Ik ski dan ook niet op dames ski's…. zijn vrijwel allemaal standaard te kort en te slap voor mij. Niet dat ik zo'n mega goede skiër ben, maar heb wel wat gewicht en lengte en dan geen dames ski voor mij.

Misschien nog een tip Loes, kijk bij de ‘heren’ modellen!

• Loes

Moet je ook niet te serieus nemen. Ik heb geen enkele haast, constateerde alleen dat er tot dan toe alleen mannen reageerden die, lijkt mij, geen praktijkervaring hebben met een van beide ski's ;-)

• Helga

haha maar die mannen zijn wel echte ervaringsdeskundigen!!! en hebben wel beide een vrouw die flink goed kunnen skiën (zover ik de verhalen hier op de prik hebben gelezen)

Dus zeker goede tips en het overwegen waard!

• marlene

Zal ik me als vrouw ook nog even met dit onderwerp bemoeien. Want Loes vraagt zich tenslotte af waarom er geen vrouwen reageren.

Ik geef eerlijk toe dat ik geen verstand van skies heb. Vorig jaar heb ik nieuwe skies gekocht en dat doe ik dan bij een goede speciaalzaak. In mijn geval is dat Norbert Maier in Rotterdam. En reken maar dat ik met de juiste skies ben thuis gekomen. Ook iin mijn geval zijn dat geen damesskies, want Norbert had binnen 5 minuten door dat ik niet als een dame ski, dus dan ook geen damesskies.

Ik weet dat je aan mijn bijdrage niets hebt voor wat betreft jou probleem, maar ik zou ook zeggen (nadat ik alles gelezen heb) zorg dat je er financieel er het beste uitkomt.

• Loes

Daar zal het uiteindelijk ook wel op neer komen inderdaad. Met de Elan ski's kon ik meerdere seizoenen ook prima uit de voeten (maar als ik het goed begrepen heb zouden die zonder pardon de kliko in kunnen), dus dan zal ik met een van deze twee paar allicht een heel eind komen.

• Karin

Belachelijk als Wiflo ze voor 10% minder wil terugnemen. Gebruik je charmes (dat kunnen vrouwen dan weer wel ;-)) en blijf volharden. Ga gewoon met de gekochte skies terug, trek je mooiste jurk aan en blijf in de winkel tot ze ze voor 100% terugnemen. Echt het klinkt gek maar zo zou ik het doen.

• Marinus

Karin schreef:

>

> Belachelijk als Wiflo ze voor 10% minder wil terugnemen.

Waarom is dat belachelijk? Ik vind het een prima service. Jij bent met Wiflo een koopovereenkomst aangegaan die jij wilt ontbinden, dat je dat geld kost vind ik eigenlijk niet meer dan normaal. Koop is koop. Wees blij dat ze ze terug kunnen.

Dat we tegenwoordig verwend zijn en alles zomaar terug kunnen brengen naar de V&D, Hema en noem maar op en dan ons geld terug krijgen, dat is eigenlijk belachelijk.

Marinus

• Loes

Daar kon ik me dan wel weer iets bij voorstellen, aangezien ze toch tijd hebben gestoken in het monteren en afstellen van de bindingen. Ik had natuurlijk ook liever gezien dat ie zei “ach, doe es gek op deze laatste dagen van het jaar, je krijgt je geld terug”, maar 't is helaas niet anders.

• DooV

Ze zitten dus wel met een paar ski´s waar de bindingen op zitten. En voor de volgende klant natuurlijk net op de verkeerde plek. Prima service inderdaad.