Voordat ik ga zwemmen even een berichtje.
Perefect day, Perfect fresh snow above 2000 m, Perfect sun.
Zal vanavond een foto plaatsen.
Kootje bedankt voor je up dates! Erg fijn als je zo lang moet wachten om te skiën om dan live de condities steeds te horen.
We hebben vandaag een prima skidag gehad! De sneeuw viel heel erg mee, vond het heel goed te doen! Zelfs nauwelijks papsneeuw maar we zijn dan ook hoog gebleven. Lekker uitgebreid geluncht en redelijk rustig aan gedaan ondanks dat we tijdens de busreis goed geslapen hebben waren we erg moe.
M'n nieuwe skies rossignol attraxion 8 waren super! Er lag een vers laagje op de piste, soms hopen maar had overal grip, goede demping ook. En heerlijk stabiel, ook bij snelheid, had ze veel eerder moeten hebben ; )
Mijn vriend heeft nieuwe nordica fire arrows, deze bevallen hem erg goed. Net heeft hij nog een paar schoenen gexien met 30 % korting dus wie weet, koopt hij ook nieuwe schoenen.
Verheug me op de komende 7 dagen!
Gisteravond aangekomen in Vallandry, vandaag geskied. Boven bij Les Arcs (2000) heerlijk kunnen skien. Lager gelegen pistes worden al snel pap. De dalafdaling naar Vallandry is nog wel te doen, maar echt vrolijk wordt je er niet van. Maar de zon scheen lekker, dus we hebben ons wel vermaakt.
Fijne dagen nog geniet er nog even van.
Groetjes Jean
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?