Bericht uit les Arcs

• kootje

Voordat ik ga zwemmen even een berichtje.

Perefect day, Perfect fresh snow above 2000 m, Perfect sun.

Zal vanavond een foto plaatsen.

• lindi

Dankje dat zijn mooie berichten! We zijn bijna overweg!

• Jean

Hoi Kootje,

Jij weet een mens gelukkig te maken! De hele week allerlei weersites en webcams bekeken maar het leukste is altijd om van iemand te horen die er zelf is.

Morgen onderweg met vier vriendinnen naar Vallandry, wij hebben er zin in.

Ben jij er volgende week ook nog?

Groetjes Jean

• kootje

Ja, ik ben er aankomende week t/m woensdag.

Vannacht weer een laag nieuwe sneeuw bijgevallen.

• lindi

Kootje bedankt voor je up dates! Erg fijn als je zo lang moet wachten om te skiën om dan live de condities steeds te horen.

We hebben vandaag een prima skidag gehad! De sneeuw viel heel erg mee, vond het heel goed te doen! Zelfs nauwelijks papsneeuw maar we zijn dan ook hoog gebleven. Lekker uitgebreid geluncht en redelijk rustig aan gedaan ondanks dat we tijdens de busreis goed geslapen hebben waren we erg moe.

M'n nieuwe skies rossignol attraxion 8 waren super! Er lag een vers laagje op de piste, soms hopen maar had overal grip, goede demping ook. En heerlijk stabiel, ook bij snelheid, had ze veel eerder moeten hebben ; )

Mijn vriend heeft nieuwe nordica fire arrows, deze bevallen hem erg goed. Net heeft hij nog een paar schoenen gexien met 30 % korting dus wie weet, koopt hij ook nieuwe schoenen.

Verheug me op de komende 7 dagen!

• kootje

Veel plezier in ieder geval. Onze skiërs hebben vandaag ook nog geskied. Die vertrekken morgen weer richting Nederland.

• Jean

Gisteravond aangekomen in Vallandry, vandaag geskied. Boven bij Les Arcs (2000) heerlijk kunnen skien. Lager gelegen pistes worden al snel pap. De dalafdaling naar Vallandry is nog wel te doen, maar echt vrolijk wordt je er niet van. Maar de zon scheen lekker, dus we hebben ons wel vermaakt.

Fijne dagen nog geniet er nog even van.

Groetjes Jean

• kootje

Doen we. Jij ook en gewoon boven blijven.

• Marcel de Skier

Wij zaten afgelopen week in Tignes en daar waren de omstandigheden stukken beter dan in Les Arcs en La Plagne

De pistes in Les Arcs waren erg matig tewijl ze in Tignes uitstekend waren!

1 dag in Les Arcs geskied en 1 dag in La Plagne, rest van de week in Tignes.

Kwestie van prepareren of zonligging?

• Janneke

Ik weet niet hoe het met de zonligging zit, maar het skigebied van Tignes ligt volgens mij hoger dan dat van Les Arcs en La Plagne, dat zal toch zeker ook meespelen.