Bericht uit les Arcs

• Auke

Nou, kom maar op met dat goede nieuws. Hoeveel is er gevallen?

• kootje

3 cm vannacht. Nu is het mistig. Temperatuur hier op 1800 m. 4,5 graad. :(

• kootje

We houden de moed erin, wie weet wat er nog komt. We gaan nu maar boodschapen doen en als het zo blijft gaan we vanmiddag maar aan de wijn:)o We kopen hem gewoon in kartonnen met kraantjes, 5 liter tegelijk.

• Auke

Je weet m'n optimisme wel goed te temperen.

Ik ga komende zaterdag naar La Plagne. Volgens verschillende voorspellingen zou er deze week zo'n 60cm verse sneeuw bijkomen, maar nu ik dit hoor…

• aldo

website la plagne geeft maar liefts 7 cm vers aan dit in plaats van de 30 die voorspeld was,

zoals wederom deze winter veel sneeuw voorspeld weinig gevallen !

• ronaldski

Toch maar volgend jaar naar Whistler. Daar is afgelopen week 1.85 meter gevallen. X(

• lindi

Idd op verschillende websites geven ze sneeuw voor vandaag! Is daar nog hoop op? En anders hopen dat de wijn goed smaakt. Maar hebt toch wel heel veel zin om te skiën!

• kootje

Onze skiërs zijn weer op pad. Later zal ik hun verslag hieer vermelden. Vooralsnog heben we hier op 1800 meter regen. Zal boven toch wel sneeuw zijn????

• kootje

Ik heb toch ook goed nieuws. Skiërs waren wel snel terug, erg papperig, maar inmiddels sneeuwt het. Op 1800 meter is het wel nattig maar blijft liggen, boven sneeuwde het vanmiddag ook toen het hier regende. Onze hoop is gevestigd op morgen.

• lindi

Dat is goed om te horen! Hopelijk zet het door!