Voorjaarsvakantie Königsleiten, alles al vol???

• Luthieneke

X10, de plannen zijn totaal veranderd, we hebben besloten de kinderen toch maar nog een jaartje thuis te laten en gaan nu waarschijnlijk in maart pas met een kleine vriendengroep (totaal 5 man). Waarheen is nog niet duidelijk, dat gaan we half oktober bespreken. Maar de kans is groot dat het toch weer Frankrijk wordt :D

• Luthieneke

Die sla ik op voor een eventuele volgende keer Janus, bedankt!

• Marion1

Ook ik krijg geen mail als er wat te lezen valt, dus miscommunicatietje………

• Luthieneke

Zoiets vermoedde ik inderdaad al, geen probleem!

• Janneke

Dat kun je zelf instellen bij Mijn Profiel. Dan aan de linkerkant onder Opties klikken op Instellingen forum.

Bij E-mail notificatie voor privéberichten kun je Ja of Nee instellen.

Als je dit instelt op Ja, krijg je dus vanzelf een emailnotificatie als iemand je via het forum een privébericht heeft gestuurd.

• Luthieneke

Dat werkt soms ineens niet meer. Ik heb dat al eens ingesteld, deed het in het begin ook, maar sinds een paar maanden dus niet meer. Meer mensen op een ander forum waar ik vaker kom hebben er last van, is kennelijk een startpagina-probleempje.

• Janneke

Aha, dat wist ik niet…

• skikip

Hallo, ik en andere hebben hier vorig jaar op gereageerd met “je moet zus doen en daar kijken”

Nou wil ik zelf in Konigsleiten boeken en idd het lukt me echt niet! Overal gezocht,alle sites afgestruind en wat er nog is, is veelste duur of ergens in de jaren 70 ingericht en nooit meer iets aangedaan,, daar ga ik geen 1000 euro voor betalen! (2 volw en 1 kind)

Het lijkt erop dat iedereen gelijk ter plekke weer heeft geboekt, want buiten de 2 drukste weken kan er nog wel geboekt worden. Heeft er iemand nog een optie?

Heb ondertussen het app in Nauders gemaild waar ik 2 jaar geleden ben geweest en die hadden nog plek dus anders wordt het dat weer!

Groetjes Skikip

• Janneke

Niet alle sites zijn al up-to-date, een heleboel pensions beginnen pas na de zomer weer over de winter na te denken en bieden hun acco dan ook na de zomer pas weer aan op de site van de plaatselijke VVV. Dus er bestaat een kans dat er nog wel acceptable acco's beschikbaar zijn, maar dat je dat nu nog niet kunt zien. Mijn voorstel: boek iets anders (zoals bijv. in Nauders) onder voorbehoud (kijk of je vrijblijvend kunt annuleren), en houd de komende maanden de website van Königsleiten in de gaten… je weet maar nooit,