Voorjaarsvakantie Königsleiten, alles al vol???

• Luthieneke

Handig om te weten dat dat de officiële site van Konigsleiten is, bedankt. Ik heb een aanvraag uitgestuurd naar www.konigsleiten.at maar daar heb ik welgeteld 0 reacties gehad. Nu rechtstreeks een aantal acco's die interessant leken gemaild, maar ook nog geen reactie. De rest van jouw lijstje is precies de manier waarop ik ook altijd zoek overigens ;)

• Luthieneke

Dag Karin, ik zoek een 2- of 3-kamer appartement voor 3 personen (twee volwassenen en 1 kind) dus 11 bedden zijn er iets teveel :D Toch bedankt voor je aanbod.

• info@hausfranka.at

(:P) die heb ik ook lees je prive bericht even

gr Karin

• Janneke

Ja, rechtstreeks mailen werkt vaak sneller dan via zo'n v.v.v. website een aanvraag versturen. Heb ik ooit eens gedaan, ik kreeg alleen maar aanbiedingen van pensions/dorpjes die buiten mijn zoekgebied lagen, heel vreemd.

Ik merk trouwens ook wel vaak dat ze niet zo regelmatig hun mail lezen als dat wij gewend zijn. Dus als ik een klein pensionnetje heb gemaild, wacht ik een paar dagen, en als ik dan geen antwoord krijg, bel ik ze op.

Succes!

• Janneke

PS. Elk dorp/skigebied heeft zo wel z'n eigen website.

Zoek op “officiele website + plaatsnaam” en je hebt 'm meestal zo gevonden…

• Helga

Ik heb paar jaar geleden geboekt via deze site: http://www.koenigsleiten.ag/winter?l=de

dus niet eu, maar ag erachter. daar hebben ze ook veel acco's te huur. kijk maar eens. succes!

• x10

Is het al gelukt???

• Janus

Hoi,

Op deze site kun je vrije appartementen in Königsleiten op een bepaalde datum (dus ook de krokusvakantie) zoeken.

• Marion1

Ik heb haar ook wat tips gegeven, maar daar niets meer op gehoord,dus het zal wel……

• Luthieneke

Dan moet je nog maar eens een keer in je mailbox kijken Marion… :D Heb je wel degelijk geantwoord, maar die pb heb jij nog niet gelezen :D