Lang niet alle aanbieders hebben de boekingskalenders al openstaan tot februari 2011.
Ik heb gister via deze site een aanvraag gedaan voor die tijd, nog geen reacties.
We willen een wat hoger gelegen gebied, Königsleiten ligt op 1600 m. en Zell op 580 m.
Ik heb maar bij een paar naar die vrije data zitten kijken en toen had ik als snel het idee dat er iets niets klopte en ben ze dus gewoon gaan mailen, dus naar de andere data heb ik dan ook niet gekeken. Maar als het echt vol blijkt te zijn, misschien is Nauders wat voor je. Ik ben er twee keer geweest, ligt op 1400 mt. De tweese keer heb ik ook particulier geboekt, nog iets later dan deze tijd en er was overal nog plek zat en niet duur vond ik voor de krokus! (de acco's via de reisorganisaties zaten toen wel al overal bomvol).
groetjes skikip
Ik zie dat je al vele tips gekregen hebt, dus voor wat het nog waard is, hierbij mijn tip:
- Ga naar de officiele “V.V.V.” website van Konigsleiten http://www.koenigsleiten.eu/
- Zoek naar pensions (of hotels, etc.,… wat je dan ook zoekt).
- Bekijk de eigen website van die pensions of je het wat vindt qua ligging, prijs, service, etc. (erg handig: hou tegelijkertijd een webpagina open met Google Maps, kun je meteen checken waar de acco precies ligt).
- Bevalt het je, stuur dan het betreffende pension rechtstreeks een aanvraag via je eigen email of bel ze gewoon even op.
Succes!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?