Voorjaarsvakantie Königsleiten, alles al vol???

• Luthieneke

Ik ben aan het zoeken naar een appartementje in Königsleiten voor de voorjaarsvakantie, maar het lijkt wel of alles al vol zit :S Is Königsleiten inderdaad zo populair, moet ik mijn pijlen op een ander dorpje gaan richten of zoek ik niet goed? Ik heb oa. alle acco's op http://www.zillertal-links.com/koenigsleiten/ gekeken en alle appartementen die op Zoover vermeld worden… Als ik via de vvv-site mijn datum invul krijg ik beschikbaarheid op Sterngucker maar op hun eigen site is die datum vervolgens weer bezet :S

• Snowy

Het lijkt me sterk dat er helemaal niets meer te vinden is in Königsleiten. Informeer eens bij het Verkehrsverband. Zij hebben diverse appartementen in beheer en kunnen je vast vertellen of er nog iets vrij is.

• Luthieneke

Snowy bedankt, is Verkehrsverband net zoiets als de VVV hier? (Ga normaal naar Franrkijk, dat is wel weer duidelijk :D.) Ik heb hier gekeken, is dat een andere organisatie?

• Ewald

Kijk anders ook op www.tiscover.com

• Luthieneke

“Sorry, no offers for the selected period” :(

• skikip

Hoi, ik had dat ook voor Fiss, maar het blijkt dat de veel acco,s de winterplanning nog niet hebben ingevuld/aangezet of hoe je het ook noemt. Als je ze persoonlijk mailt dan blijkt dat ze nog plek hebben. Succes!

• Luthieneke

Maar het rare is dat je bij veel dus de weken daarvoor en daarna wel boekbaar ziet, had jij dat ook?

• Snowy

Klopt, het Verkehrsverband kun je vergelijken met de VVV hier. Ik zou hier kijken en ze een e-mail sturen. Dus niet de aanvraag door de diverse rubrieken in te vullen. Mijn ervaring is dat die bijna nooit bijgewerkt zijn. Bij het verkehrsverband zelf kunnen ze veel beter zien of ze nog ergens plaats hebben. Uiteraard moet je in je e-mail wel vermelden wat je precies zoekt (hoeveel personen, faciliteiten, evt ligging of prijs).

• Luthieneke

Ik ga het proberen, bedankt!

• Jolanda van Duijn

kijk op tiscover en schijf de mensen zelf aan.

Of een aanvraag doen voor die tijd

En waarom precies Köningsleiten, Zell am ziller is ook mooi en het zelfde skigebied

Jolanda