Portofoon op Wintersport

  • kootje

    Stelletje gekken!!X(

  • Marinus

    Ben aan wittigheid toe. Woensdag nieuwe schoentjes en dan maandag de 2e op pad :-)

  • skiester

    ik heb net nieuwe schoentjes, maar ik ga ze terugbrengen denk ik. Of all places bij MK hebben ze me verkeerd voorgelicht en blijken mn nieuwe BD Shiva's niet 98mm leest te hebben maar 102mm (volgens de BD website). Zal wel de drukte zijn daar… Ach ze staan bekend om hun goede service(en tot nu toe altijd goed geholpen daar) dus ik twijfel er niet aan dat ze dit ook oplossen. Vergissen is menselijk tenslotte.

    Oh en Marinus. neeeeeehhhh.. doe geen moeite. ;)

  • kootje

    @ Marinus, Veel plezier, ik volg spoedig.

    @Skiester Succes bij MK, zal wel lukken.

  • Marinus

    Hmm, zakt mijn vertrouwen in MK ineens ::o

  • skiester

    is helemaal niet nodig: zijn nog steeds prima mensen. Iedereen vergist zich wel eens!

  • Marinus

    Ik zal het zien komende week woensdag. Benieuwd waar ik mee thuis kom ;-) Geen Strolz in elk geval.

  • skiester

    hoewel ze wel kunnen schuimen, dus een schoen op maat kan daar ook, weet alleen niet wat dat kost!

  • Marinus

    Yep, had al telefonisch contact met ze gehad. Oude schoenen meenemen. Ze willen eerst kijken of ze daar nog wat mee kunnen, maar ik neig sterk naar een paar nieuwe :)

  • Rob

    Nee, zie je niet verkeerd.

    Ook al reis je met een groep, wat hebben anderen er mee te maken dat ik moet tanken en/of moet eten?

    Pogingen om bij elkaar te blijven resulteren vaak in gevaarlijk of asociaal weggedrag.

    Kan bovendien in bepaalde (verkeers)wetgevingen als “kolonnerijden” worden bestempeld wat zonder vergunning verboden is.

    Spreek gewoon af op je eindbestemming. Ik reis soms met 10tallen, verdeeld over auto, trein, bus en vliegtuig en de eerste afspraak is de welkomstborrel in het hotel.

    Met af en toe een SMSje kom je er dan wel.