Portofoon op Wintersport

  • Bart

    De link naar deze pagina waarop de huurporto te vinden is, is veranderd in http://www.bn-groepsactiviteiten.nl/verhuur/motorola-tlkr-t7/

    Ze zijn zeker geschikt voor onderweg in de auto, al zal het werkelijk bereik dan afnemen. Het de opgegeven 10km van de fabrikant is een zichtbereik, dus geen gebouwen of bergen tussen.

    Groet,

    Bart Huitsing

    BN Groepsactiviteiten

  • Sylv

    wij hebben ook een keer geprobeerd werkt niet echt goed. wij hadden wel een goedkoop dingetje. ik had heledag een stoorzender er door heen..

    Dus misschien bij een duurdere variant werkt het beter.

    succes er mee!

  • Snowy

    Misschien ben ik een beetje té praktisch aangelegd, maar waarom zou je een portofoon kopen?

    Laten we even aannemen dat een goedkope voldoet, dan ben je pakweg 40 euro kwijt aan aanschaf. Dus zonder aanschaf kun je voor eenzelfde bedrag bellen zonder duurder uit te zijn. En waarvoor moet je bellen? Precies: om even te laten weten dat je moet tanken of aan een pauze toe bent. Dan kun je toch net zo goed even een sms-je sturen? Kost een paar duppies en heeft hetzelfde resultaat! Bijkletsen kun je dan vervolgens tijdens de stop wel…

    Of zie ik het helemaal verkeerd?

  • Marinus

    Nee, je ziet het goed. maar Bart wil z'n bedrijf even promoten :D

    Als ik voor 10 Euro “verbel” in de vakantie is het al veel. En ik hoef het ook nog eens niet zelf te betalen B)

  • Janneke

    Toevallig heb ik voor (ik meen me te herinneren) 10 euro een keer een setje simpele walkietalkies aangeschaft, doen het prima. We waren een keer met 18 mensen op vakantie, en hadden toen 6 van die dingen (2 vrienden hadden ieder ook zo'n setje), reuze handig. En het bereik was uitstekend, zelfs (of juist) in de bergen. Maar ach, die paar telefoontjes en sms-jes kunnen net zo goed, zo veel kost dat nou ook weer niet.

  • Marinus

    Gratis wifi wordt ook steeds meer gemeengoed. Dus WhatsAppen we er lustig op los >:D<

  • Janneke

    Yep, dat doe ik nu meestal ook (in hotels, pensions, restaurants, etc.), maar da's op de piste of op de snelweg nog niet zo makkelijk…

  • Marinus

    Oh, wel eens van MiFi gehoord? Een 3g/wifi modem gecombineerd. Afgelopen zomer in Schotland gekocht. Voor 10€ er een simkaart in en je kan 1 Gb verstoken via het mobiele netwerk. Bij normaal gebruik genoeg voor een week. Ook 's avonds, want ons appartement in Maishofen heeft geen wifi :(

  • JPS

    Nu nog zo'n betaalbaar (prepaid) datakaartje voor Frankrijk vinden….Weet iemand waar/hoe dat eenvoudig kan?

  • ronaldski

    Marinus Schreef:

    ——————————————————-

    > Gratis wifi wordt ook steeds meer gemeengoed. Dus

    > WhatsAppen we er lustig op los >:D<

    Inderdaad. Nog even en we komen niet meer aan skiën en boarden toe. >:D<