Portofoon op Wintersport

  • doov

    LOL

  • rene

    ik heb een setje die op accu's gaan. Die kunnen samen in de lader. Geen gesleur met batterijen dus.

    Die van mij kunnen 5 kilometer. Die zijn gewoon nog te koop. boven de 5 km. heb je een zendvergunning nodig.

    Hou er rekening mee dat je veel mensen hoort op de verschillende kanalen. je kan dus altijd afgeluisterd worden (niet dat dat boeit als je gewoon een plek afspreekt).

    succes.

    gr. rene

  • JPS

    Vergunningsplicht is niet gerelateerd aan bereik maar aan zendvermogen.

  • rene

    ja klopt, en zendvermogen is weer gerelateerd aan afstand. En die is max 5km. Althans, ik heb ze nog niet hoger (Legaal) kunnen vinden in de winkels.

    gr. rene

  • rene

    ben even aan het googlen geweest en ze zijn er zelfs van 10km. huurporto en deze zijn nog te huur ook. 25euro voor een week.

    groetjesss

  • ml

    wij hebben al een jaar of acht portofoons mee op zowel zomer als winter vakantie en als wij ergens naar toen gaan met vrienden geven wij die ook eentje mee super handig eenmalig uitgaven merk cobra gekocht toen bij een camping/sportwinkel met 4 penlights erin oplaadbare heel goed bereik van wel een aantal kilometers ook vanuit het dal tot aan de piste perfect gehoor.

  • x10

    (:D

  • Kar1n

    Sms'en is veel goedkoper dan bellen, dat werkt bij ons goed.

  • chantal

    ik heb de gtx550 maar met een engelse handleiding is er iemand die deze in het nederlands heeft?

  • JPS

    Helaas, het zijn apparaten uit -en primair voor- de US. Je zou kunnen proberen op midlandradio.com, maar ik geef je niet veel kans.