Hi,
Wat een herkenbaar verhaal!!! Ik heb zelf last van brede voeten met een enorme wreef! Alle keren dat ik ben gaan skien (was toen 10 jaar, ben nu 37 jaar) last gehad van zere voeten en schenen. Vroeger zelfs maandverbandjes op mijn schenen geplakt, tja, je moet toch wat verzinnen tegen de blauwe plekken!? Zelfs bijna dagelijks terug naar huurzaak om een grotere maat schoenen te halen, heb maat 39 en ging met maat 45 de deur uit. Door die hoge wreef werd het bloed naar mijn tenen afgesloten, dus zat ik te janken als mijn schoenen eindelijk uit mochten. Dit kon toch echt niet!!??
Enige jaren geleden, op aanraden van mijn zeer sportieve broer, naar een skizaak in Vinkeveen (langs de snelweg, naam ben ik vergeten) gegaan en daar alle schoenen aangepast die ze maar hadden. Uiteindelijk was er 1 paar wat wel “aardig” zat. Was ook speciaal voor mensen met een hoge wreef. Dus de gok gewaagd en de schoenen gekocht! En wat heb ik daar een plezier van gehad tijdens de skivakantie!! Zingend de berg af!!!
Dus moeten skischoenen comfortabel zitten… eh, toch wel een beetje!!