Aan Helmadviseurs

• Helga

Zelfs als de mussen van het dak vallen draag ik een helm. Je kan de oren eruithalen en dan valt het enorm mee met de hitte.

Ikzelf zie de laatste jaren dat juist steeds meer mensen een helm dragen en dat die zelfs in de meerderheid zijn dan mensen zonder helm.

Voor mijn veiligheid ga ik nooit meer zonder skiën!

• Marion

Zijn jullie nu echt zo dom of hebben jullie geen humor?

Je gelooft toch niet echt dat ik dat meen, of wel, zegt meer over jullie, denk ik…….

Er gaat nu eenmaal niets boven een flink potje stangen!

• Marion

Ik kan niet goed zweten, en krijg mijn warmte niet weg, dus krijg een knalrood hoofd en hoofdpijn van de druk die dat met zich meegeeft, dus meer als een muts voor de kou wordt het niet, en dat is bij hoge uitzondering.

• Marion

Wordt moeilijk, om nog knapper te worden……..

Ook dit is een geintje, zal het er voortaan maar bij vermelden, voor de humorlozen onder ons!

• Helga

je hebt tegenwoordig helmen met heel veel luchtgaten en dus oorvrij, kan me niet voorstellen dat zo´n helm jou niet goed zou passen. als je aangeeft bij een goede winkel, wat je ´probleempje´ is, komen zij wel met een goede helm op de proppen die goed ventileert!

• Helga

Dat een helm je zicht belemmert….. dat is echt niet waar. ik weet niet of je ooit een helm hebt opgehad, maar dan zat die vast niet goed. absoluut onzin dus dat je zicht slechter wordt omdat je een helm op hebt.

• Janneke

Marion schreef:

>

> Ik kan niet goed zweten, en krijg mijn warmte niet weg…

Wil je hiermee zeggen dat je eigenlijk een heethoofd bent? :D

• Marion

Dat klopt nog ook, goed gezien……

• Mir

En weer hebben we de helmen gehuurd! Dankzij adviezen in een vorig bericht over helmen!

• Mir