Wij willen graag als gezin (4 personen) in februari gaan skien in Italie. (Val gardena?)
We kunnen goed skien, houden van gezelligheid en willen graag een accomodatie aan de piste.
Waar kunnen wij het beste naar toe??
Ik ben eens even gaan kijken. Maar als ik intyp wat ik hebben wil, dan staat er dat ze niets hebben gevonden en of ik altijd zo kieskeurig ben? X(
Ze geven trouwens aan dat Paradiski niet geschikt zou zijn voor beginners en daar ben ik het absoluut niet mee eens.
Aan de kant van Les Arcs kun je met blauwe pistes echt overal komen. Kijk dat het gebied groot is voor beginners, dat is waar, maar wil je met gevorderde en beginnende skiërs gaan, wat in veel gevallen wel zo zal zijn, vind ik het een prima gebied, Juist omdat je elkaar op veel punten kunt treffen. Maar goed, ik ben wel bevooroordeeld. Verder zo lekker laten, want het is al druk genoeg Les Arcs.
Ik mis ook of er wandelmogelijkheden zijn, zou niet gek zijn als aanvulling voor wie dat zoekt.
Veel kilometers maken kan daar zeker. Minstens zo uitgebreid als de grote Franse gebieden. Ga je naar Val Gardena, dan is Selva de beste plaats om te zitten, als je tenminste aan de piste wilt verblijven. In Selva kun je goed aan de pistes zitten, of op korte afstand er vandaan (50-100 meter). Check de plattegrond van de tourist office even.
Ook Alta Badia is een optie om aan de pise te zitten, en dan met name Corvara/Colfosco. Het blijven allemaal wel dorpjes in plaats van de puur op toeristen gebouwde Franse plaatsen die je noemt, dus een groot deel van accommodaties zit verder van de pistes.
Jeetje, ik vind het maar moeilijk.. Heb al diverse plaatsjes bekeken, maar kan geen keuze maken. Selva lijkt mij erg leuk, maar ben bang dat het in de ochtend heel erg druk is bij de lift. Wij zijn behoorlijk fanatiek en kunnen lekker doorskien. Misschien is een ander plaatsje beter om de drukte te ontwijken?? Maar een beetje gezelligheid vinden we ook prettig. Echter het bruisende apres ski hoeft niet omdat er 2 kids meegaan…
Arabba, Corvara, Selva…?? Ik weet het niet!!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?