seizoensafsluiting

• skiester

met de bus, maar dat was wel echt de laatste keer! Kon bagage (incl 3 paar ski uitrustingen) van begin dorp naar App Jhana dragen (t/o Tuff lift). En vv. :X

Met de auto ook moe maar tenminste flexibel,

Ik heb idd heel wat van die geruite jassen voorbij zien komen…

• JPS

aldo Schreef:

——————————————————-

> > Als je zo n groepje groene broeken geel groen

> geruite jassen hebt zien gaan door de poeder dan

> zat ik daar ergens in de buurt :-)

>

Dan heb ik jullie wel gezien. Onder andere volgens mij dinsdagmorgen op de grande motte in de verse sneeuw.

Wat een feest was dat, we hadden de eerste gondel te pakken en iedereen was uitgelaten nieuwe sporen aan het trekken!

Geweldige week al met al, wat mij betreft volgend jaar weer.

• aldo

Skiester

wie weet hebben we wel in dezelfde bus gezeten :-)

Waar ben je opgestapt ?? zat je in de mooie Ado den haag achtige bus uit Enschede ??

• aldo

Klopt helemaal !!!!

• hakke

In Valtho was het dit jaar ook weer toppie. Veel minder druk dan de afgelopen jaren en prima en veel open pistes.

Wij hebben dit jaar een geweldig huisje gehad in Orelle. Het enige nadeel was dat we niet meteen op de piste stonden maar dat we eerst met de kabelbaan omhoog moesten……maar drie grote voordelen….na het skien heerlijk nog in de zon in de tuin zitten in de korte broek terwijl het in valtho hard waaide en er geen zonnetje was, een echt huis met meerdere slaapkamers voor een super prijsje, geen massa's mensen want in Orelle wonen gewoon mensen en hebben ze een kerk die elk halfuur luidt.

Op de pistes was het helemaal niet druk en de sneeuw was zeker bovenin de hele dag goed!!! Zelfs een aantal keer heerlijke poeder gehad. Wij zijn nu voor de 11de keer in deze week geweest en dit was qua sneeuw een van de beste jaren. Van de zes dagen helaas maar 5 kunnen skien/boarden omdat op de eerste zaterdag alle liften gesloten waren ivm de harde wind. En ivm de studie van onze eindexamenkandidaten (die na het boarden samen heel hard geleerd hebben) zijn we op vrijdag al teruggegaan.

• skiester

ik ben ingestapt in amsterdam, uitgestapt in eindhoven. Zat jij bij die groep uit Den Hoorn? (dat takke-end dat we om moesten rijden?) De bus was groen en de chauffeurs heetten Ben en Bert op de heenreis en hans en Ben op de terugreis (geloof ik)..

• skiester

Lekker hoor. Tignes is ook een prima optie om te gaan: we hadden een groot en ruim appartement. 1 nacht last gehad van een disco die tot 3 uur 's nachts (illegaal) doorging. Dat dan weer wel. Maar 2 keer ook einde dag heerllijk op het balkon gezeten…

• aldo

jawel in die bus zat ik ja :-)

Ingestapt bij de ski school in den Hoorn en daar ook weer uit gestapt. had een blauwe peak sweater aan op de terugweg. Jij volgens mij iets groens

• skiester

eh nee. Ik had een roze vest aan (Baci&Abracci), blonde paardestaart met 2 kleine (nou ja de een kleiner dan de ander) blonde jongetjes. Mn gletscherblauwe Peak jas had ik alleen bij het uitstappen aan… Zat op de heenreis helemaal voorin en terug 2 stoelen voor de wc…

Wij uit Amsterdam waren heel blij met jullie :X Wij zaten op vrijdag nl al om 15.15 in de bus. En je weet zelf wel hoelaat jullie zijn opgepikt. Vandaar dat ik terug een chauffeur in E'hoven heb geregeld…X(

• aldo

Ja gespot :-)

Ik zat op de heen en terugreis ergens achterin. Ach laat ik zeggen dat wij helemaal niet zo blij met deze bus waren. Tot de woensdag voor vertrek zouden wij om 20 00 opgehaald worden en zou zonder problemen ook alle baggae mee kunnen ( slalompalen test ski s etc etc) dit is opeens veranderd en werd het 1700 ( door de file 1800) en heel veel gezeur over de slalompalen en testskies. Als we volgend jaar weer naar Tignes gaan ( en dat gaat zeker gebueren) ga ik lekker weer met de eigen auto !!!!