seizoensafsluiting

• aldo

“wij” komen daar heen met onze eigen teams ( jeugd van 8 tm 18) en gasten die via Alpine sports hebben geboekt en dan daar ook les willen van een hun eigen leraar.

Kijk maar eens op www.jeeigenskileraar.nl En wie weet herken je me wel als je me op de piste ziet en ach dan kan ik je ook wel gelijk troosten ;-)

Grtz Aldo

• skiester

eh staat jouw foto dan op die website? En troosten? waarvoor? (of waartegen? :S )

• aldo

ja ik sta ook op de site :-)

Omdat je zonder hubby moet/gaat

• skiester

oh je bedoelt je komt dat samen met mij vieren! >:D<

Biertje?:)-D

Hoop trouwens dat ik nog wat vette lijnen te scoren vallen dan.. we zullen wel zien.

En waar sta jij dan op die site?

• aldo

Verleden jaar in Valtho hebben we nog aardig buiten de piste kunnen knalllen. geef in de ochtend les tot 12 30 en daarna mag ik zelf los :-)

Zal in ieder geval pieper schep en sonde mee nemen :-)

Als je op de site bent klik je op self op reis en dan leraar. Ik mag met die skies op mn nek lopen ;-)

Zo heb jij alvast een voordeel dat je mij wel herkent en ik jou niet, kan je met een grote boog weg lopen ( skieen) als je me aan ziet komen ;-)

• skiester

grinnik…. heb je altijd zo'n bruine kop?

3 eenheid ook hier in de pocket. moet alleen wel kijken hoe we dat doen 's middags want de kinderen zijn dan ook vrij.

• aldo

in de winter wel want dan sta ik veel op de latten :-)

En voor de rest zien we het wel, heb nog geen lesgeefplanning gezien dus ik weet ook nog niks zeker over hoe wat en hoe laat.

Groeten Aldo

• skiester

Het voordeel heb ik inderdaad, maar ik heb nog wel een filmpje gevonden. Dan kun jij me wellicht herkennen aan mijn skistijl :D

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=KU1xsjQYxM0

• aldo

Gezien :-). Ziet er best goed uit hoor (techniek dan he !)

We gaan wel een middagje cruisen kan ik je nog wat tips geven om wat makkelijker meer op de kant te komen zonder dat het extra energie kost

Grtzzz

• skiester

ah cool! Hoewel dat ook erg afhangt welke set ik onder heb. Dit was mijn touropzet (met fritschis en scarpas), en daarmee is het carven lastig. Ik merk off piste ook dat als de sneeuw zwaarder wordt ik problemen krijg om de skis rond te krijgen - met een verdraaide knie als resultaat 2 weken geleden:X ). ik lijk er dan overheen te vallen. Met mn Preachers met Lange raceschoenen (wel 112 mm onder de bindingB)-) heb ik daar geen last van, en gaat carven ook wel. Maar tips zijn natuurlijk altijd welkom!

dr is trouwens ook nog een deel 1 (beide filmpjes zijn trouwens opgenomenin Tignes (doubleM). Afgelopen november.

http://www.youtube.com/watch?v=t4XVbywLFJs&feature=channel