seizoensafsluiting

• skiester

ach joh, gaat prima! Mijn oudste zat toen hij 5 was ook bij de esf. Ff uitgelegd dat plassen pipi is en verder alles nadoen. Hij heeft keurig zijn premier etoile gehaald toen zelfs met extra vermelding omdat hij het enige niet franse kindje was! Overigens sprak hij geen woord frans extra na die week dus ik weet niet wat je precies verwacht van je dochter? :D

En in die week zitten er volgens mij bijna alleen hollanders dus je dochter zit prima! Je bent volgens mij ook goedkoper uit dan de jam lessen, want ik kwam erachter dat deze duurder zijn dan de ESF! :S Maar aangezien ik alleen ga met de kids vind ik het ook wel belangrijk dat ze vriendjes maken in de les waar ze dan ook 's middags plezier mee kunnen maken dus dan is het wel handig om met het georganiseerde gebeuren mee te doen…

Hebben jullie trouwens al gezien dat het de afgelopen dagen en de komende dagen sneeuwt daar!?X(

• kootje

Ja hoor, gezien, en nu sneeuwt het er ook. Wordt een fantastische week voor jullie meigangers.

• JPS

skiester Schreef:

——————————————————-

> ach joh, gaat prima! Mijn oudste zat toen hij 5

> was ook bij de esf. Ff uitgelegd dat plassen pipi

> is en verder alles nadoen. Hij heeft keurig zijn

> premier etoile gehaald toen zelfs met extra

> vermelding omdat hij het enige niet franse kindje

> was! Overigens sprak hij geen woord frans extra

> na die week dus ik weet niet wat je precies

> verwacht van je dochter? :D

Tuurlijk gaat dat prima, afgelopen januari zat ze ook in een Frans klasje en ze redt zich uitstekend. Maar Nederlandstalige aanwijzingen zouden misschien net wat beter helpen in de stijlheid van de leercurve :)

>

> En in die week zitten er volgens mij bijna alleen

> hollanders dus je dochter zit prima! Je bent

> volgens mij ook goedkoper uit dan de jam lessen,

> want ik kwam erachter dat deze duurder zijn dan de

> ESF! :S

6 ochtenden ESF les voor 85e, mij hoor je niet klagen!

> Maar aangezien ik alleen ga met de kids

> vind ik het ook wel belangrijk dat ze vriendjes

> maken in de les waar ze dan ook 's middags plezier

> mee kunnen maken dus dan is het wel handig om met

> het georganiseerde gebeuren mee te doen…

Wij hebben uiteindelijk via Snowtime geboekt, die hebben ook middagactiviteiten. Inderdaad wel zo leuk.

> Hebben jullie trouwens al gezien dat het de

> afgelopen dagen en de komende dagen sneeuwt

> daar!?X(

Wat dacht je; ik zit dagelijks de weerkaarten (sneeuwverwachting) en sneeuwhoogte te bestuderen!!! Zo hard als begin april de sneeuw wegsmolt komt het er nu weer bij. B)-

• aldo

Dat wordt s ochtends les geven en smiddags poeder knallen !!!

en wie weet wel wat mensen hun eerste off piste ervaringen bij brengen :-)

• skiester

dat wordt veel poeder knallen!

• kootje

Gisteravond bericht uit Les Arcs. 40 cm vers.

• aldo

Wat een lekker relaxed weekjes was dit zeg

Wisselend weer, van alles gehad van regen tot strak blauw. best lekker sneeuw en ook nog lekker poeder kunnen rijden.

We waren nu met een klein groepjes van een man of 50 maar ik weet zeker dat we volgend jaar met een veel grotere groep naar Tignes komen.

Valtho is leuk maar als je echt voor het skieej gaat is dit echt een goede optie !!!.

het seizoen zit er voor mij nu echt op. We hebben nog wat traininge staan en dan in oktober weer de echte sneeuw in !!

groeten Aldo

• kootje

Tot dan, dan maar en kan me voorstellen dat jullie het heerlijk hebben gehad. Voordat onze vroegere skischool naar VT ging, gingen zij ook naar Tignes. Dat veranderde toen de BIS zijn trainingen in VT ging geven in die laatste week. Fijne zomer en lekker zwemmen.

• skiester

Ja het was heerlijk! Ik heb jou trouwens niet meer gezien, zal hebben gelegen aan de verschillende schedules: ik had de ochtend om vrij te skien, en jij de middag. Had moeten zeggen dat ik onderweg was met mn knalgroene Preachers, want ik was de enige daar met die skis en ze vielen wel op! Heel wat aanspraak gehad in de lift en in de funi.

Ik heb nog heel wat couloirs gescored rondom de Double M, echt waanzinnige sneeuw gevonden. Zelfs met mn 15,5 cm brede schaufels kniediep door de sneeuw gegaan!

• aldo

Was je met de Bus skiester ?? of ben je met eigen vervoer gegaan ??

Als je zo n groepje groene broeken geel groen geruite jassen hebt zien gaan door de poeder dan zat ik daar ergens in de buurt :-)

Was lekker nu weer wachten tot oktober