Mijn zoon heeft een Adidas bril, waar je de poten af kunt halen en een band aan kunt zetten. Houdt een beetje het midden tussen een bril en een goggle. Is wel een oud model.
Jassen van The North Face, Peak Performance
Broeken van The North Face, Peak Performance, Luhta
Thermoshirts Icebreaker, Odlo, Vaude
Thermobroeken Icebreaker, Vaude
Fleeces van Odlo en van Decathlon
Skisokken Falke SK2 en andere waarvan ik niet op de naam kom
Helm: merkloos van franse winkel
Goggles: Uvex
K2 Tough Luv 1.70m 88 mm ski's (zelfde als Apache Outlaw maar dan in een vrouwenprint)
Tecnica Attiva Dragon 100 skischoenen door bootfitter Armando in Les Menuires helemaal verbouwd van binnen
Leki skistokken
Pieps DSP lawinepieper
Ortovox grizzly schep
Ortovox sonde
Net de helft weer opgeborgen na 2 weken 3 Vallees, de andere helft weer ingepakt want we vertrekken morgenmiddag nog voor 3 daagjes naar Winterberg
In eerste instantie een opmerking:
Ik ben zo jaloers op die prachtige skiregenjassen die de franse skileraren aanhebben wanneer er (natte) sneeuw valt. Lijkt me zo lekker. Ik heb ooit iets dergelijks in een winkel ergens bij Bormio gezien, maar met een prijs van over de 100 euro, vind ik dat toch wel een wat te grote investering.
ski: Salomon, Xwing tornado ti (oh wat een heerlijke skis!!!!!)
Broek: Colombia (geen natte kont meer en heerlijk warm)
jas: Protest (een lange, hihi) (waterkolom 10.000, en het blijft echt droog!!)
helm: Giro
doekjes: Had , of zo
bivak: Gelert
onderkleding: Craft
Sokken: een allegaartje (liefst mijn oude met de gaten in de grote teen, ()
Onderbroeken: boxer van de hema
BH: Primadonna en Marie Jo
Pully's: een allegaartje; Rucanor, dig it, Johan Cruyff ( mijn allerlekkerste met versleten manchetten) , Aldi (Crevit of zo?) V&D
Handschoen: Dakine, Geweldig: op de ene duim een rubber om de bril schoon te maken, op de andere duim; fleece om te drogen en nog een doekje aan een elastiekje om mee schoon te maken. Binnenhandschoentje. Echt top!! Ik mis alleen nog een snotafveeghoekje. X(
tokken Leki met kliksysteem.
Bril: Carrera, maar wat mis ik mijn Cebe bril van een paar jaar terug. Die was oud en kapot gegaan, maar vind maar weer eens dezelfde. Bovendien ben ik niet zo ruig om direct weer een nieuwe bril te kopen als ik net een nieuwe heb.
Hebben we nu nog meer ‘gear’?
Zonnebril: Poleroid. Eindelijk een mooi klein brilletje gevonden. Ik schijn nogal een klein gezicht te hebben (had voorheen ook een kinderhelm van de Aldi)
Oh schoenen: hm nog steeds de oude Nordica. Ik heb in Serfaus (volgens de verkoper) de geweldigste schoenen geprobeerd met skien. Wat een pijn. Dus de oude moeten het nog maar even volhouden al schijnt wel het hele plastiek mee te buigen als ik ze aan doe. Ik heb ze nu bijna 40 skiweken aan gehad en 3 seizoenen op de rolbaan (1x per week)
maar ik durf het niet aan om nieuwe te kopen.
Nu heb ik toch wel alles gehad?
Doei,
x10
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?