Gear, wat gebruik jij?

• kootje

Ik begin van boven:

Muts

Jas Eider (bruin) vorige was blauw.

Skibroek al jaren dezelfde. ooit een nieuwe gekocht maar gestolen uit de auto.

Skisokken

Fleecetruitjes

Skischoenen ik geloof Salomon Comfort Fit

Ski's Elan

Skistokken

Sneeuwschoenen

Voor outfit zie smoelenboek alleen de jas is tegenwoordig bruin.

PS Handschoenen en wanten merken weet ik niet uit m'n hoofd.

Nog een PS. Bril (Adidas meet binnenbril)

• n

Bij goed gebruik kan een skibril niet beslaan. Het ventilatiesysteem moet “vrij” blijven dan heb je van beslaan geen last.

Verder is het bij mij willekeurig bij elkaar gezocht en vooral gericht op warm, comfortabel, vochtregulerend (ondergoed) en praktisch.

Het merkeng..l heb ik jaren geleden al achter me gelaten toen ik ontdekte dat het geen invloed op m'n prestaties had… :D

Nina

• Snowy

n Schreef:

——————————————————-

> Bij goed gebruik kan een skibril niet beslaan. Het ventilatiesysteem moet “vrij” blijven dan heb je

> van beslaan geen last.

Het probleem is bij mij niet het beslaan: ik zie gewoon geen … door zo'n ding. Al 3 of 4 verschillende geprobeerd, diverse merken en prijsklassen. Het contrast valt bij mij volledig weg, waardoor skiën een martelgang wordt. Met mijn zonnebril nergens last van. Bovendien moet ik dan ook nog een goggle hebben die over mijn gewone bril kan en dat maakt het nog wat lastiger. Daarom hou ik het lekker bij mijn Adidas-bril. Bij redelijke sneeuwval kan ik daar ook nog prima mee uit de voeten. Alleen als het écht heftig wordt, hou ik het voor gezien. Maar dat zou ik met een goede goggle ook gedaan hebben… ;)

• n

Dát vertelde je er niet bij, van die bril….. ;) Het glas van de skibril kan het effect van je gewone bril makkelijk vertekenen. Misschien dat daardoor het perspectief niet goed werkt.

Nina

• skiester

Daglenzen? Ik zie voor mn gevoel nl meer met de goggle dan met de zonnebril….

• Marinus

Geen helm? Foei! :D

• Joost

Als je adidas zonnebril goed werkt dan is wellicht een goggle van adidas ook een optie, ook de goggle's van Adidas kunnen op sterkte gemaakt worden, net zoals de zonnebrillen. Het werkt op dezelfde manier met een ‘clip-in’

• kootje

Ik heb ook zo'n Adidas-bril. Vind hem helemaal geweldig. Ook lenzen gehad met Goggle, maar geef mij maar m'n Adidasbril met binnenbrilletje. Goggle over je bril is ook niks.

• kootje

Zal eens nadenken over een helm, lopen is ook gevaarlijk zoals je weet. X(

• Marinus

Klopt helemaal, als je op de piste loopt, vind ik ook dat je een helm hoort te dragen!