route naar voralberg regio

• Janneke

Die van ons staat ook op stil, en ook wij plannen zelf de route op de kaart, maar gebruiken de navigatie daarbij als een extraatje. We rijden dus de door ons geplande route, en die wijkt soms af van de navigatie, dus ja, soms wil de navigatie dat we omkeren, maar als we dat een minuut of 5 negeren, past de navigatie de route automatisch aan.

Dus we rijden vooral volgens de door ons zelf geplande route, en gebruiken de navigatie als back-up.

• Henk

OK, bedankt! Maar vorig jaar waren zo ook enorm bezig op het stuk naar Würzburg en er net voorbij, mocht je hele stukken maar 80. Maar inderdaad, liever een stukje om dan file.

• Marinus

Ik maak een route in Mapsource (PC applicatie van Garmin), stuk of 10 waypoints, upload hem dan naar mijn GPS (Garmin Montana) en de GPS brengt mij prima naar de bestemming over d e door mij gekozen route.

Meestal heb ik er een stuk of wat alternatieven in staan.

1: Thuis => Ulm via Dortmund

2: Thuis => Ulm via Osnabruck

3 Ulm =>Serfaus via Pfander

4: Ulm =>Serfaus via Fernpas

etc.

Maar zo langzamerhand kan ik de route bijna uit m'n hoofd….

• skiester

sooheen Marinus was je spellingchecker even afwezig?::o>:D<

• Marinus

Oops sorry, “verdient” moet natuurlijk met een “d” Voltooid deelwoord. Maarre gaan we op alle slakken zout leggen?

• skiester

als dat nou het enige was dan wellicht.. maar vermeiden?::o Ik begrijp dat je bijna in Duitsland woont maar dat zijn wel hele zoute slakken!

• Janneke

Skiester, misschien bedoelt Marinus net zoiets als 'vermannen“, maar dan ”vermeiden", whahaha. (:P)

• Marinus

Weet je dat ik het nog steeds niet als fout zag? Na ja, beide meiden (wel met ei) zijn dyslectisch. Moet toch ergens vandaan komen. “Als” en “Dan” is ook nog zo eentje. Ik moet gewoon gokken.

• kootje

Ach, Einstein was ook dyslectisch. Veel techneuten ook.

• Marinus

Ik ben techneut >:D< Dyslectisch? Weet ik niet, keek men vroeger niet naar. Gewoon zwakker in Nederlands. Maar nu beide dochters het hebben…..