De verveling slaat toch niet toe of zijn we al aan het komende seizoen begonnen?
haha lol.
Zit in hotel met internet beetje te surfen. Kids liggen in bed dus kunnen niet ver weg. De wodka tonics zijn hier trouwens prima! o FB is wat lauw (veel mensen weg) dus dan kom je weer een s op de goeie ouwe skiprik uit. Waar ik nog even kon opmerken dat Marinus nog steeds hard aan het werk is als modje (ik ben wel ff paar dagen weggeweest..)
WB volgend seizoen: begin december heb ik iets in de planning, half januari en te twijfelen of het zermatt wordt in de voorjaarsvakantie.
Een mifi box is een klein kastje met accu waarin je een 3g kaartje kan doen (in mijn geval three.co.uk) en functioneert als een hotspot waar 5 wifi apparaten tegelijk op kunnen. Mobile + WiFi–> MiFi. Vrouw zit op de iPad, ik op mijn laptop, jongste op de laptop van de oudste en de oudste is met haar iPhone aan't klooien. (Ja het regent in het noordelijkste puntje van Schotland (td) ) En dat alles op één 3G kaart van een locale aanbieder. Niks roaming X(
ho. wat lees ik nu. Fotsirk uit Belgie? Fotsirk andersom is Kristof, klinkt als…. degene die (virtuele) zelfmoord gepleegd heeft…
HEADLINE
“Heeft ie het dan toch overleefd?” - “Was het lobotomie of erger???” (nee hoor ik verveel me niet)
Maar verder… zo'n mifi box klinkt interessant. Heb ik nog nooit van gehoord. Maar hier bij Giacomo hebben we gewoon wifi. Dat werkt ook….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?