life sucks

• Janneke

Aha… dat is het, ze hebben het idee van Oh Oh Gerso in de sneeuw gewoon hier van ons forum gejat… boeven zijn het! ;-)

• skiester

nee hoor, die is al kassie. Hij ging toch op zoek naar een koord?

• christophe

hela hela, ik word hier bijna afgeschilderd als een ‘ohohcherso-achterbuurtcrapuulke’! ff de puntjes op de i: ja ik ben een fuifbeest, MAAR ik ben ook diegene die meermaals per jaar een ander skigebied opzoekt omdat ik alle grote namen uit het wereldje wil doen. ik stap uit de ‘comfort zone’ omwille van de passie voor ski. elke keer een nieuw gebied, op zoek naar nieuwe pistes, routes, uitdagingen…er zijn heus gebieden genoeg waar ik reeds geweest ben waar ik zo goed als jaarlijks zou willen gaan. denk aan anton, zermatt, verbier, espace killy,…

mijn kitz uitstap mag niet als maatstaf genomen worden. de bedoeling was een week skien in kitz (hoort ook tot de grote hosts van het circus) omdat mijn favoriete voetbalclub ‘standard luik’ voor de europa league in salzburg speelde. konden we dat combineren. kitz ligt nu eenmaal niet op een hoogte om als eerste uit de bus te komen bij het vastleggen van de bestemming! iedere keer werd kitz uitgesteld. nu dus niet. dat ik enkele dagen voordien mijn enkel naar de klote val, tsja… kan toch moeilijk thuis blijven achter de chauffage met ne warme choco, he?! kan ik evengoed aan de bar zitten met bier, toch?!

voor sommigen zijn het mss grote woorden, maar er zullen er hier niet veel zijn die mij de hielen van hun skischoenen gaan showen in een challenge!

gegroet,

skier MET dorst

• Joep

No worries christophe; we know!

• Janneke

Allez manneke, ge bent er nog, gooi dat koord maar in de hoek, hebben we dat ook weer achter de rug… en nu gauw ene pint! :)-D

• kootje

Gelukkig maar we zouden hem missen.

• christophe

als grote fan van ‘daan’ kan ik uiteraard niet anders dan zijn meezinger in daden omzetten: victory, for you and me, lalala…

l'inverno limburgia B)

http://www.youtube.com/watch?v=Yd2HvyHbDW8

http://www.youtube.com/watch?v=eIIUw58vUro&feature=related

• skiester

>:D<

• skiester

En dit was vrijwel de laatste post van onze heer van stand. Zou het koord dan toch zijn werk hebben gedaan? RIP…:)-D

• Janneke

Haha, en wat moet jij in godsnaam midden in de zomer iets na middernacht hier op de skiprik?