life sucks

• christophe

gvd! er ligt sneeuw dat et barst in limburg. al weken. in de alpen ook. je bent skifreak. je droomt in augustus bij 30°C van de winter. zelfs op de meest leuke BBQ verschuift het onderwerp van zuipen in de beachbar naar de alpen. ‘weet je nog?’, en al de ruige verhalen komen ter sprake: het wijf op het toilet met je zatte kop, de mist in x, de kater in y en de wind in z. alles komt reeds ter sprake in volle zomer. echte wintersportfreaks!

nu ist winter. en ferm! de enige zorg normaal is data vastleggen: de ene is bedrijfsrevisor en heeft int najaar verschrikkelijk veel werk. ik had mijn horecazaak met veel werk tss april en november, de advocaat kon in de zomer doen wat ie wou, maar de winter?…., en de arbeider moest zien dat ie genoeg vrije dagen over had om met zijn gezin leuke dingen te doen…

en hier zit ik nu: wintersport is gewoon niet aan de orde. iedere dag hoor je er meer over. zelfs diegenen die in augustus meewarig lachten met de winter, zelfs zij krijgen de snowblues! iedereen vertrekt, gaat vertrekken, is ermee bezig. fuck jong, ik kan mss wel niet dit seizoen. en ik vind het kut. heel zwaar kut. ik word er wild van!

en nu ga ik een koord zoeken, maar eerst een dikke pint drinken.

SCHOL!

• kootje

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Maar we blijven wel :D hoor christhophe. Kop op. Neem die borrel. Voor mij hadden ze in januari dit jaar ook wel door kunnen draaien. Maar gelukkig is het nu bijna 2011 en dan gaan we met frisse moed er een beter jaar van maken.

• SPAM

Christophe, cheer up! Als ik mij goed herinner bestond jouw vakantie in de sneeuw uit sneeuw, zuipen en vrienden.

Dus thuis alleen nog wat matties uitnodigen en voila:)-D Voor de sfeer kun je er nog een apres-ski cdtje bij opzetten en je bent er zo weer bovenop.

• skiester

pas jij nou maar op dat je niet weer op je bakkes valt met al dat ijs en sneeuw!! Dat is meer killing voor je ski ambities dan dat beetje werk!

“Poeder is een keuze”>:D<

• Janneke

Man, wat zeur je nou, voor het eerst hoef je niet naar de Alpen af te zakken om te wintersporten, maar kun je gewoon in je eigen straat al de ski's onderbinden. Okay, misschien wat plat, ietwat uitdaging om dus überhaupt vooruit te komen, maar daar laat een beetje kerel zich toch niet door afschrikken?!

• skiester

plat? in limburg heb je bergen van 300m!!!X(

• Joep

Nou, de dames hebben weer weinig compassie met onze bourgondische zuiderbuur!

Het is toch gewoon klote, of niet? Was zelf twee jaar geleden ook niet geweest. De reden (net een kind gekregen) was natuurlijk heel vreugdevol, maar toch knaagt het!

• Janneke

Okay dan… vals plat. >:D<

• skiester

hoezo dan? Had jij dat kind dan gekregen? Dat een vrouw vanwege zwangerschap en bevalling nou een seizoen moet overslaan is overmacht, maar een man:S. Watjes zijn het allemaal!! :D Wat is er gebeurd met de echte mannen!? >:D<

(nee hoor ik verveel me helemaal niet vandaag..)

• Marlene N.

Ach, het blijven mannen he…>:D<

http://www.bogen.nl/content/niet-schieten-mannen-zijn-zeikwijven.html