Klopt Windows 7 op een Toshiba. Ik ga het eens proberen, zijn taal is al Engels. Alvast bedankt.
En als je met de dubbele-aanhalingsteken-toets dan nog geen trema boven een klinker krijgt, en met de enkele-aanhalingsteken-toets geen accent aigu, kun je altijd nog (meestal rechtsboven) op de toets NumLock klikken. In plaats van een apart numeriek toetsendeel aan de rechterkant van een los toetsenbord, worden dan een aantal lettertoetsen geactiveerd als cijfertoetsen (bijv. m = 0, j = 1, k = 2, l = 3, u = 4, i = 5, o = 6, 7 = 7, 8 = 8, 9 = 9).
Dan kun je met de Alt toets weer allerlei Alt-combinaties typen zoals Alt+225 geeft de Duitse ringel-S, Alt+130 geeft een é, etc.
Zodra je opnieuw op NumLock klikt, worden de toetsen weer normaal.
In de periode dat wij in Hafjell zijn wordt het WK Telemarken voor junioren gehouden.
Als je hier kijkt zie je dat het niet alleen voor ouderen is en dat het ten onrechte een suf imago heeft.
Ik zal kijken of ik er tegen die tijd wat plaatjes van kan schieten.
Ach, meningen verschillen natuurlijk, maar ik vind dat telemarken absoluut geen suf imago heeft. Sterker nog, ik vind het reuze stoer, petje af. Ik zie het me zelf nog niet doen, lopend op je ski's naar boven (alleen daarvoor heb ik al enorm respect) om dan weer telemarkend (dat ziet er zo ontzettend sierlijk uit) naar beneden te kunnen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?