nee. druivensap.
Oscar Schreef:
>
> In een Cayenne kan een hoop “drank”, niet alleen
> in de kofferbak maar ook in de brandstoftank…
>
>
> groeten,
>
> Oscar.
brrr praat me er niet van! Zeker als je met 200+ over de autobahn vliegt… Dan gaat die luchtweerstand een beetje tegenwerken…. Dus als je zo'n KJN langs ziet vliegen, dan weet je dat ie in ieder geval binnen 350 km weer bij de benzine pomp staat!
Ik ben paar jaar geleden in de zomer in Hafjell geweest. Toen verbleven we in zo'n schattig huisje direct naast de gondel, een perfecte plaats dus om in de winter te zitten.
Toen vertelden ze ons dat er plannen waren om een gondel over de (best wel brede!) rivier aan te leggen om zodoende ook aan de andere kant van het water liften aan te kunnen leggen. Ik heb wel het idee dat het vooral wilde plannen waren, maar het zou leuk zijn als jij komende winter kunt achterhalen of ze dit nog steeds van plan zijn.
Het skigebied zag er best aardig uit en in de (directe) omgeving is ook nog wel wat te doen. Althans in de zomer… Veel plezier met de voorpret en ik kijk al uit naar het verslag!
Als er ook maar andere dingen te doen zijn want dat ski"en zal wel erg veel minder zijn. Gaan we maar sneeuwscooteren bv.
Weet iemand van jullie ook hoe ik weer dubbele puntjes, accent grave ed. met dit toetsenboard kan krijgen. Met geen mogelijkheid krijg ik uitgevonden hoe dat op deze nieuwe laptop werkt. Ook die dubbele ss, c met zo'n dingetje eronder werkt niet op de oude manier.
Het is maar net wat je gewend bent.
Als je echt naar de grote skigebieden in de alpen kijkt is het aantal km. wel minder maar als je het vergelijkt met de kleinere skigebieden (ca. 50 km) dan is de vergelijking goed te maken.
Plaatsen als Hemsedal, Trysil, Opdall en (hopelijk) Hafjell zijn niet minder dan Lermoos, Ehrwald, Seefeld, Nauders etc.
Daarnaast kun je ook dingen als sneeuwscooteren.
Kootje, is het een windows-computer?
Nieuwe laptop zal wel Windows 7 zijn. Je moet in het configuratiescherm bij “Klok, taal en regio” je toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) instellen. Dat is de standaardinstelling. Kies je Nederlands, dan reageert-ie anders (logisch? Nee!).
Of heb je een Apple MacBook? Dan gaat het heel anders.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?