Ervaringen Idrefjall?

• Ewald

>:D<

• Marinus

Kan toch een boel drank in die, eeh wat rij je op het moment eigenlijk voor bak? Nog steeds de Cayenne?

Marinus

• sylv

Ewald Schreef:

——————————————————-

> ALcoholvrije variant???

>

> Ga je mee naar Zweden??B)-

je schijnt alcholvrije wijn te hebben….?

ja zo kom nog ergens achter als je zwanger bent…

hm zweden lijkt me helemaal leuk,maar nu nog even niet.

• sylv

skiester Schreef:

——————————————————-

> sylv, heb je die link gelezen, dan weet je toch

> dat jouw suggestie levensgevaarlijk is! ::o

>

>

>

> ;)

oeps! nou ja nog een paar maandjes en dan ….. :)-D:)o:)o

• skiester

ja ik ken het. Overigens een goeie om manlief na de periode de bob te laten zijn omdat jij 9mnd lang de bob was!!

• skiester

ja daar kan een hoop drank in. Maar ik prefereer toch echt een uurtje rijden en dan op de piste feestvieren tov 20 uur rijen en varen met een hoop drank in mn car. LAMA

• Marinus

Eén keer aan de drank geweest in Bottrop. Het skieen viel mij daarna erg zwaar. Sinds dien stel ik het drinken uit :D

Marinus

• sylv

ha ha met drank op naar beneden heeft soms ook zijn voordelen. ben een keer als enige nuchtere van de groep naar beneden gekomen en kwam plots tot stilstand in de natte sneeuw en vloog over de kop en verdraaide zo mijn knie,kreeg mijn eigen ski op mijn kop ect ect… 500 meter voor einde van piste.. en de laatste afdaling van het seizoen. en de rest ging er zo door heen. :S

• Marinus

je schijnt alcholvrije wijn te hebben….?

Ranja?

Marinus

• skiester

het schijnt dat de afdaling van de mooserwirt richting dorp (stanton) ook altijd hilarisch zijn om te zien: de afdaling eindigt nl op een weg waar iedereen dus met vonken en al overheen vliegt (hierbij zn huurski's trashed en voor een leuke rekening komt te staan).

Ik had nog plannen om dit jaar een weekendje te gaan en misschien dat ik een tuinstoel meeneen en daar eens lekker in ga zitten met uitzicht (ach mezelf kennende zal ik wel mee staan te doen - fck de tuinstoel)