Jurgen ik snap alle mensen die hebben gepost (zowel de voorstanders als de tegenstanders), maar je moet toch je eigen gevoel aanhouden.
Vorig jaar was ik 4 maanden zwanger en heb 3 ochtenden heerlijk kunnen skien. Lekker vroeg opstaan (werd toen toch al iedere morgen om 5u wakker), dus lekker op een geprepareerd piste naar beneden. Lekke rop tijd stoppen voor bakkie en dan nog uurtje skien en in de middag lekke rop balkon gezeten en dorpje bekeken.
Had ik een dag geen zin of voelde ik me niet helemaal top, dan ging ik ook niet.
We zaten ook niet in een mega druk gebied, maar er waren toch wel wat mensen op de piste.
Reactie van bBagheera vind ik een beetje overtrokken. Als je op straat loopt kan je ook vallen en je benen breken, op straat kan je ook voor je sokken gereden worden, etc.
Alhoewel ik de achterliggende gedachte zeer zeker ook kan begrijpen (zij weet immers hoe het is om een kindje te verliezen. Verschrikkelijk natuurlijk!!!!)
Gewoon naar je eigen gevoel luisteren. Wil je vrouw niet, dan ook niet doen. Lekker van de andere dingen in de bergen genieten (omgeving, wandelen, dorpjes). Er is genoeg moois te zien!