Serfaus of Fiss

• Marco

Ik ben in beide dorpen meerdere malen geweest. Serfaus is veel gezelliger dan Fiss. We hebben dan ook weer in maart geboekt, wordt de 4e maal Serfaus. Restaurantjes zijn er vol op. Fiss vind ik echt uitgestorven. Het is eigenlijk net niets. Voor kinderen is het beide goed. Alles sluit ook makkelijk aan. Wat in Serfaus ideaal is is de Dorfbahn, soort metro onder de grond. Hierdoor kun je wat makkelijker verder het dorp in zitten met je verblijf en hoef je niet te lopen. Gebruik zit in de skipas.

Hoop dat je nog iets kunt vinden, zal niet meevallen. Succes

Voor wat betreft Jetset is echt onzin, is een heel gewoon dorp. Niet duur kwa eten en de skipas met Kundekorting valt goedkoper uit dan waar dan ook in Tirol.

• Helga

Fijn dat jij Fiss uitgestorven vindt :-) kunnen andere mensen weer een plekje vinden in dit heerlijk rustige authentieke dorpje…. als je de drukte op wilt zoeken, de hackls kaller zat 's avonds stampvol, hoezo uitgestorven?

• Marco

Ik had het over het dorpje. Bij de HexenAlm is het ook goed toeven (al ben ik wel klaar met die Holzmichl, die leeft nog) maar een lekkere wandeling in het dorp hoef je in Fiss niet te doen en in Serfaus wel. Puur het dorp bekeken is het niet veel.