Om beurten skien?

• Joep

Ik wil me aansluiten bij “Laat het kind toch in goede handen in Nederland”. Hebben wij ook een paar keer gedaan en het is zo goed bevallen! Misschien dat jullie in het dagelijks leven al heel veel quality time samen hebben, maar mijn ervaring is dat wij tijdens de eerste week weer eens samen echt een soort a-ha erlebnis hadden. Wat vonden we elkaar ineens weer leuk!

• haai

gewoon die smurf meenemen. inclusief slee schep emmer etc. net als naar het strand.

bij mooi weer van 10:00-16:00 op het terras klooien en jullie om en om 1, 2 afdalingjes skiën je komt niet in het helel gebied maar ja je kan niet alles hebben.

• Marion

Als dat jouw optie is, zou ik er niet eens aan beginnen, zonde van de reis en je skipas, je benut dan nauwelijks iets……

Ga dan naar Winterberg, ook leuk en niet zo ver, en dan heb je aan 2 afdalingen genoeg.

• haai

Wat is het verschil tussen 1x 10 liften skiën of 10 x 1lift? je skiet net zoveel.

Maar al die stoere praat op dit forum ik moet naar het grootste gebied etc. leuk om op je werk te vertellen, maar 1 weekje dolomieten is leuk maar je moet er nog wel een paar keer terugkomen om alles te zien.

Ik heb meer respect voor gasten die de hele dag 20x die enen buckle, powder piste doen, of steeds weer het funpark door rossen. Dan al die toerverhalen en dan zo lekker gegeten in dat dorpje en wel 2 uur lang in de zonnetje gezeten blablabla

Maar inderdaad met kids kan je beter naar een kleiner gebied gaan dan naar

Les Menuires.

• Marion

Hoop bla bla, het is mij duidelijk, jij hebt geen kinderen en je valt in de leeftijds categorie 15 tot 25 jaar, gezien de stoere praat.

• Cindy

Wij hebben om de beurt skiën ook een jaar geprobeerd, maar vonden het allebei verschrikkelijk!

Nu nemen we opa en oma lekker mee. Wij gaan met zijn tweeën skiën en opa en oma wandelen met de kids! Ideale oplossing!

Groetjes Cindy

• Elke

Dat was ook het plan, opa en oma mee. Les Menuires was onder meer gekozen om de camperplaats (waar mijn ouders dan kunnen staan met de camper) en we kennen het gebied. Bovendien kun je heel gemakkelijk tussen de middag naar het appartement zodat je goed kunt wisselen. (Zoals bijna overal in Frankrijk.)

Maar dan nu het goede nieuws…..

Onze reisgenoten (mijn ouders dus) gaan toch mee!!! Heb ik voor niks lopen stressen, pfff. Maar de tips en ervaringen waren toch heel welkom en handig voor de komende jaren!

• bBagheera

whoehoehaha, lol!

Veel plezier samen!

• Janneke

Schitterend staaltje van het zgn. zelfoplossend vermogen… haha, prachtig. Nou, fijn dat je ouders toch mee kunnen, nu hoeven jullie niets steeds om beurten te gaan skiën, en is die kleine van jullie gewoon bij bekenden.

Veel plezier!

• Snowy

Kunnen jullie toch nog om en om gaan skiën om mee te kunnen gaan wandelen! :)

Veel plezier en laat nog wat sneeuw voor mij over.