Heb ik weer......

• kootje

Ook met alarm, is het mogelijk om in te breken in je auto, dus ook meenemen zal dan wel lukken naar ik aanneem.

Bij onze auto met alarm, is ingebroken zonder dat het alarm afging. We hadden nog niks in de gaten toen we de auto openden d.m.v. afstandbediening sleutel, maar in de auto mooi de autoradio cq. gps eruit. In eerste instantie dachten we dat wij de auto open hadden laten staan maar bij nader onderzoek bleek het slot wel degelijk te zijn geforceerd en moest het slot worden vernieuwd.

• MV

Oom agent zei ook al,dat geen alarm bestendig is tegen echte profs!!

In veel gevallen zal het echt wel afschrikken,maar als men een wagen ech wil hbben dan krijgen ze hem ook.

Maar goed,is gebeurd.

Gr Marcel

• Karin

Onze auto is een maand geleden total loss gereden ;-(.

Mijn man stond in een file en degene achter hem had wat laat door dat hij moest remmen. Gevolg: reed met een restsnelheid van 80 a 90 km achterin. (vlgs de politie die het heeft gezien!)Godzijdank heeft hij niets! Godzijdank geen kinderen achterin de auto. Echt het is wonderwel goed afgelopen.

Maar…. dan heb je opeens geen auto meer (super wintersportauto, Subaru 4wd met winterbanden).

En de auto die je moet huren (want je moet toch te werk) kan slechts voor 75% geclaimd worden bij de tegenpartij want je eigen auto staat ook stil die tijd, wat een onzin, wegenbel gaat toch ook door en de verzek tot hij naar de opkoper is).

En helemaal nog niets gehoord van de tegenpartij, onze rbstand is nu aan het claimen voor ons…