Heb ik weer......

• MV

Ja stond www-fit-safe.nl op in mooie rooie letters!!

Gr Marcel

• skiester

ALs nou alle prikkers om zicht heen kijken is toch de kans groot dat we 'm wel vinden. Scheelt jou weer in je no-claim.

• Paskal

Mooi balen zeg…. Veel kun je er helaas niet meer aan veranderen.

Begrijp overigens niet dat er mensen zijn die de avond voor vertrekt de hele auto vol laden, skibox vol op het dak etc… Hoe vreemd het ook is: je ziet wel vaak dat in dat soort gevallen de auto net die nacht weggehaald wordt.

Och ja een Leon als reserve is ook niet zo heel slecht. Er zijn mensen die het met veel minder moeten doen :)

• Janneke

Dacht het niet… die bus is al lang de grens over, de nummerplaat vervangen en de belettering eraf gehaald.

• MV

Als we hem mogen vinden,krijgt iedereen die hier op dit onderwerp gereageerd heeft van mijn een blik.( klote,wordt het dan toch een dure vakantie??)

En dat is een belofte.

Gr Marcel

• MV

Of ergens hier in de omgeving gestript in een schuur,en de onderdelen op markplaats gezet.

Dat gebeurde ook veel volgens oom Agent.60% gaat de grens over,de rest wordt hier gestript of gebruikt voor een misdaad(vul maar in welke).

Dus tja…….

Gr Marcel

• MV

Nou,een Leon van 2001,1600cc 8 kleppertje.Kan niet echt zeggen dat het zo'n vlugge rakker is….En dan de vracht er nog in..maar ach we komen er wel.Beetje behelpen,dan moet het kunnen toch?En Kleinwalsertal is ook goed te berijden vanaf Nijmegen.Dus het moet goedkomen.

Gr Marcel

• Jan

Hoi Marcel,

Ik heb zelf een VW camper T4 en wil er dit jaar mee naar de sneeuw.

Ik moest voor m'n verzekering verplicht een Bear-Lock in laten bouwen.

Zat die er bij jou niet op?

Groet en sterkte.

Jan

• MV

Een berenslot?

Neu dat hoefde niet he,ze geloofde me toen ik zei dat in Mittelberg geen beren voor kwamen…..'

Geintje,maar wat moet dat zijn dan?Ik hoefde van mijn verzekering geen alarm of weet ik wat erop te laten zetten.De startonderbreken standaard af fabriek was ruim voldoende zeiden ze……de ezels.Gebeurd mij niet nog een keer.Op de volgende komt echt wel een alarm.Of het nu nodig is of niet..

Beter voorkomen……..Maarja had ik eigenlijk eerder aan moet denken maarja…te laat nu.

Gr Marcel

• Jan

Hoi Marcel,

Een Bear-lock is een stalen borgpen die je versnellingsbak blokkeert.

Daarmee kunnen ze je bus alleen nog stelen door 'm aan de voorkant op te takelen en weg te slepen.

Kijk op: www.bearlock.nl

Groet,

Jan