Heb ik weer......

• Helga

en anders een hutkoffer op het dak? dan past je vrouw er ook nog net bij in :-)

• Arjan

Da's ook wat, gister stond je VW Transporter van mijn deur toen een paar Polen bij mij aan het klussen waren. Volgens mij zou hun volgende klus ergens in de achterhoek zijn. Ik had nog een fotootje gemaakt, ik hoop dat je er wat aan hebt. Wat 'n rotwereld leven we toch in.

• K.K.

Goud!

• simoontjuh

Jeetje,ja das flink balen!!

Hoorde van een kennis vorige week eenzelfde verhaal,bus van het werk was ook gestolen begin dit jaar,in september dook ie (met reclameteksten van het bedrijf er nog op!!) bij Cairo.

Dus misschien wintersport afzeggen en een kameel boeken om je bus te zoeken?

;)

In ieder geval succes!!

• MV

Hahahaha deze is goed.Mooi gedaan.

Staat op mijn buro.

Gr Marcel

• MV

Nee,dan laten ze er daar maar gelukkig mee zijn.Ben niet van de zon en warmte.Geef mij maar het witte koude poeder!!

Wacht wel 30 dagen,heb al een mooie vervanger gezien en gevonden,nu maar hopen dat ie er over 25 dg nog staat!!!

Gr Marcel

• skiester

nee geen goud dit keer is het zilver…. :D

• MV

Nee,hij was zilver hoor.

Gr Marcel

• MV

Hoi Bert,

ik ben verzekerd bij de Aegon(baggermaatschappij,maar dat terzijde) en ik heb recht op 2 weken vervangend personenwagen vervoer of 30dg x € 12,50.

En daar betaal je all risk voor!!

Dus ik ben mijn bus kwijt,en mag dan 2 weken een pers wagen lenen.Waar moet ik mijn handel en machines in kwijt?Echt van het zotte die hele maatschappij.

Als ze betaald hebben ben ik er ook weg.

Hoop ook dat ze hem niet meer vinden hoor,want wat ik nu toch op het oog heb……grrrrrrrr wat een beest!!

En het mooie is dat ik hier nu bij mij 17“ sportvelgen heb liggen,en dat er op (ik hoop mijn nwe bus) die andere 18”ligt.Dus mooi winterbanden op de 17" gooien!!

Maar ik merk al weer dat mijn fantasie met mij weer aan de loop gaat……

Eerst maar eens ff afwachten nog.

Gr Marcel

• skiester

stond er nog belettering op de bus?