Hinderlijke popups

• kootje

Ik vertik het om extra software op mijn laptop te plempen. Ondanks dat ik geen bestuurbare blinde vlekken heb, zie ik wel de popups, en net als ronaldski zie ik of dringt het niet tot met door wat er staat. Ik klik ook nooit op popups die verschijnen. Hindertlijk blijft het wel, want nu vallen ze bij mij op de eerste berichten.

• Luthieneke

Het is inderdaad heel irritant! Even een tip om de tekst toch te kunnen lezen: kopiëren en plakken in je tekstveld.

• kootje

Ik heb op een ander prikbord gelezen, dat ene Gea van de quiltpagina het voor elkaar heeft dat er geen popups meer te zien zijn op dat prikbord. Ik heb nog niet gekeken, maar ga dat nu even doen.

Klopt dus. Geen popups te zien daar.

• skiester

hier ook nier meer

• kootje

Nee klopt. ze zijn nu weer teruggebracht tot een ander formaat. Daar staan ze best, ik heb voor reclames toch een blinde vlek. Net als op de tv het ene oor in en het andere uit. Ik sla dat niet op en zie het niet en meestal doe ik even wat anders of manlief zapt dan gelukkig weg.

• sylv

volgens mij hebben alle of bijna alle startpagina prikborden hier last van!

• skiester

ja ze zijn weer terug

• Rob

Het is even goed gegaan, waarbij ze tussen twee blokken in stonden.

Kennelijk hebben ze de template weer aangepast, waardoor ze nu weer op poppen.

• Rob

Volgende bericht verstuurd naar webmaster:

=====

Wanneer neemt u uw verantwoordelijkheid en luistert naar uw klanten en draai die irritante pop-ups de nek om.

Even (1 dag) leek het goed te gaan, nu verschijnen ze weer…

=====

Zal wel vergeefse moeite zijn, want meestal nemen dit soort mensen hun taak niet echt serieus

• kootje

Ja, fijn zeg.

Maar het is niet juist dat ze op alle prikborden te zien zijn. Op de volgende zijn ze weggehaald.

http://quilten.startpagina.nl/prikbord/list.php?1536