Beste allemaal,
Mijn volgende vraag -D
Ik ben er nu wel uit dat ik weer graag wil gaan skieen na 8 jaar pauze en dat ik mijn materiaal een goede opknapbeurt laat geven en het daar mee ga doen.
Ik wil graag met mijn twee dochters van nu bijna 6 en bijna 8 (zonder skiervaring) weg, het liefst een week. Nu ben ik dus hard aan het nadenken over welke gebied geschikt en betaalbaar is. Gezien mijn eigen ervaringen in het verleden kom ik op 2 skigebieden uit te weten :
WInterberg
Hiervan weet ik dat het heel geschikt is voor beginners en als bijkomend voordeel behoorlijk goed te berijden met twee kleintjes achterin. Over het algemeen is het ook allemaal wel redelijk betaalbaar geloof ik. Ben alleen bang dat ik ,nadat ik een dag of twee op zoek ben geweest naar de verloren skieer in mezelf en de draai weer beetje te pakken heb, me gigantisch ga vervelen daar.
Wilder Kaiser - Brixental (waarschijnlijk Ellmau)
Heb zelf hele goed ervaringen met dit gebied (ben een recreatieve cruiser en niet iemand die altijd tot het randje wil gaan) maar hoe zit dit met kids? Voor mezelf zijn er kilometers genoeg in ieder geval zonder30 keer hetzelfde stuk te hoeven skieen.
Iemand ervaring in combinatie met kinderen in deze gebieden? Of als iemand andere tips heeft hoor ik het ook graag. Wel fijn als het een beetje leuk is voor zowel hen als mezelf ()
Alvast bedankt!
Groeten,
Danny