Franse Alpen: nieuwe liften in de Savoie

• Jean

Hoi Kootje,

Ik heb net even op de webcam's zitten kijken, zo te zien ligt er sneeuw bij de Arcabulle en de Grizzly, ligt er ook sneeuw in Les Arcs 1800? Mijn zoon en ik kregen de neiging om de koffers te pakken en te gaan, helaas moet er gewerkt worden.

De eerste week van oktober was mijn man er nog met een vriend (het chalet weer winter klaar maken) toen was het in het begin van de week nog meer dan 20 graden.

Waarschijnlijk zijn wij er weer met oud en nieuw, wie weet dan maar eens afspreken voor een kopje koffie? Ga jij al weer skiën of hou je het bij wandelen.

Gr. Jeannet

• x10

Hé Kootje, zit jij dan ook met kerst en / of oud en nieuw in les Arc??

Groetjes,

x10

• kootje

Ik heb nog geen idee wanneer ik weer in Arc zit. In ieder geval met de voorjaarsvakantie. Kerst en oud en nieuw is onzeker, vooral door eventuele (on)mogelijkheden van de (klein)kinderen. Maar zodra ik het weet zal ik dat melden.

En wat het skiën betreft, heb ik nog niet echt een besluit genomen. Men raad het mij af, maar ik kan het nog steeds niet uit m'n hoofd krijgen. Anders moet ik het maar bij het wandelen houden.

Zal zo even kijken wat ik vandaag zoal op de foto heb gezet. De col de Iseran was afgesloten vandaag.