het zit er bijna op

• DucatiF1

Hier nog zo'n gek die met zijn gezin volgende week alweer voor de 4e keer naar de Dutchweek toe gaat.

In die 3x dat we nu geweest zijn hebben we alle wel eens weerstypen gehad. Van stormachtige winden zonder en met sneeuw, mist, heftige sneeuwval, kou, zware bewolking t/m strak blauwe lucht, warm, poedersneeuw, off-piste skien, paperige pistes. En dat vaak ook nog eens in 1 week tijd. We gaan het belven volgende week..

Dutchweek, waterskiend de bergen af ;-)

• Ewald

Skiester,

Ook in bikini op skies?

Ik wacht op het verslag met de foto's.:D

• skiester

hahaha, yeah right.

• Marinus

Al in zomer stemming? Hier kunnen we 's ochtends buiten ontbijten. Heerlijke lente.

• skiester

Hier nl ah rondcrossen, paasbezoek. Morgen weer ff de pktjes uitproberen op de autobahn, kids moeten tenslotte dinsdag weer naar school!

• skiester

kinderen op tijd voor school. pk-tjes werkten prima. Als men nou wat vaker in de spiegel zou kijken:X was ik nog sneller thuis geweest, maar 6 1/2 uur voor 800km incl 2 tankstops en 1 boodschappen stop is not bad. Kids achter de spaghetti. zijn lief geweest voor mammie die in der uppie moest rijden…:)

• Marinus

“Der Uppie” rare naam voor je auto :D

2 tankstops :S Tss, skiester toch B)

• skiester

ja… I know… 2 tankstops. Ik wilde eigenlijk wachten tot in CH voor de 2e tankstop maar dat redde ik niet!

Ding gaat hard maar heeft veel slurp nodig. Mss maar goed ook, want anders rij ik maar door en zo krijg je toch nog je stops elke 2 a 3 uur… Ik rij ook niet echt bepaald zuinig, hou hem hoog in de toeren en rem veel op de motor. Met als bijkomend voordeel dat met terugschakelen hij tussengas neemt en dan krijg je zo'n mooi vroempje, daar worden de schone sla(a)p(st)ers wakker van zodat ze in hun spiegel kijken: met als gevolg zeer abrupte stuurbewegingen naar rechts… :D Behalve die ene kerel in zn Maserati: die vond dat ie een te snelle auto had en ging niet opzij, ook niet waar het makkelijk kon (waar de snelweg zeg maar leeg was). Die ben ik uiteindelijk maar rechts gepasseerd. Hij was kansloos ookal probeerde hij het gat dicht te rijden, ik geloof dat zn kinnebak nu nog op zn schoot ligt… Er zijn kennelijk mannen die vrouwen in snelle auto's erg slecht trekken.