Ewald Schreef:
——————————————————-
> Ik ben nog wel benieuwd naar de ervaringen van de prikkers die in april nog (zijn) gaan skien.
> Bij mij komen dan vragen op als:
> - ga je met deze condities nog of annuleer je?
Ik zou altijd gaan. Als ik heel vroeg of heel laat in het seizoen ga, stel ik me erop in dat de mogelijkheid bestaat dat er geen sneeuw ligt. Dan neem je je wandelschoenen mee en vermaak je je ook prima (ik in ieder geval wel omdat ik ook graag in de bergen wandel).
> en
> - ging het nog een beetje of had het meer weg van waterskien?
Ik ben half maart geweest en toen was het al waterskiën. Ook dan is het een kwestie van aanpassen: zorgen dat je 's ochtends vroeg gaat skiën en na de lunch andere dingen gaan doen.
>
> Het lijkt me wel een vreemde gewaarwording om het het huidige nederlandse lenteweer nog je skies in te pakken….
Dat heb ik eens ooit gedaan. Ik kwam terug van wintersport op 4 mei en toen was het hier ruim 25 graden. Moest toen een stukje met de trein en werd wel heel vreemd aangekeken toen ik op het perron met een paar ski's over mijn schouder liep. Bij thuiskomst zat mijn vriendin in korte broek onder een parasol, dus het contrast was erg groot.
>
> Iedereen een mooie zomer toegewenst,
> Ewald
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Ik zal zeker af en toe wel kijken of er nog een berichtje is, maar dit zal tot ergens in september ook duidelijk minder vaak zijn. Ook moet ik het verslag van mijn vakantie nog steeds maken. Dat ga ik als voorpret lekker in de zomer doen, zodat we het nieuwe winterseizoen kunnen beginnen met een reisverslag onder het mom van “o ja, vorig seizoen was bagger, nu wordt het vast beter!”
Ik ben overigens ook wel benieuwd hoe het in de zomerskigebieden gaat. Als het nu al zo slecht is door de weinige sneeuw die gevallen is, zal dit zeker zijn uitwerking hebben op de zomerskigebieden.